انواع پرطرفدار بستنی

انواع پرطرفدار بستنی

بستنی سنتی

  • بیس اصل این بستنی ها مواد اولیه خوش عطر و طعم و نوستالژیک داخلی است که گل سرسبد آنها را زعفران و هل و گلاب تشکیل میدهند. معمولا برای تهیه بستنی های سنتی از خامه و همچنین مغزهای مختلف خصوصا پسته و بادام هم استفاده می کنند تا طعم بی نظیر و فراموش نشدنی ان را تکمیل کنند. جالب است بدانید به خاطر استفاده از مواد اولیه ای مانند زعفران این بستنی ها بسیار نشاط آور هم هستند.
  • پس اگر در یک روز گرم تابستانی احساس افسردگی یا ناراحتی کردید پیشنهاد میکنیم خود را به یک بستنی سنتی زعفرانی پر از پسته با عطر هل و گلاب مهمان کنید تا خنده روی لب هایتان بنشینید. بستنی سنتی خوشمزه و هیجان انگیز را اکبر مشدی ملایری برای اولین بار درست کرد و این لذا وصف نشدنی را به ما هدیه داد.

بستنی کیم یا چوبی

  •  این نوع بستنی با لایه ‌ای نازک از کاکائویی پوشانده شده و یکی از دوست داشتنی ترین خوراکی ‌ها برای کودکان، دانش آموزان و بزرگسالان است. معمولا در مغازه اکثر مدرسه ‌ها، فریزری برای نگه داشتن بستنی چوبی وجود داشت تا وقت تعطیلی جواب گوی میل سیری ‌ناپذیر بچه محصل ها باشد.
  • طعم کاکائویی و بسیار خوشمزه روی بستنی چوبی که با هر گاز تکرار می ‌شد، خاطرات شیرین و ارزشمندی را برای اکثر افراد یادآوری می کند که به نوعی با این نوع بستنی خوشمزه و شیرین، در ذهن ‌ها ماندگار شده است.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

بستنی یخی یا آلاسکا

پایه این نوع بستنی چیست؟

  • پایه این نوع بستنی آب است و معمولا با مزه‌ های میوه‌ای تهیه می‌شود.
  • به این صورت که با یخ زدن انواع آب ‌میوه یا شربت به دور چوب مخصوص بستنی آماده می‌شود؛ طعم و مزه ی این نوع بستنی تقریبا شبیه یخمک است. در فصل تابستان که هوا گرم بود از شدت گرما این نوع بستنی را به سایر بستنی ها ترجیح می دادیم و موقع باز کردن بسته آن از احساس سرمای خوشایندش لذت کافی را می‌بردیم.
در گذشته…
  • در سال‌های نه چندان دور طعم‌ بستنی ‌های آلاسکا آنچنان متنوع نبود و معمولا یا توت فرنگی بودند یا با طعم ‌هایی مثل پرتقال و لیمو. اما با مرور زمان کم کم طعم‌ های دیگری هم به بستنی یخی اضافه شد.
  • نمونه‌ های خانگی بستنی آلاسکا نیز محبوبیت خودش را داشت که بانوان خانه دار ظرف ‌های مخصوص بستنی یخی را پر از شربت یا آبمیوه ‌های مختلف می‌کردند و در فریزر قرار می‌دادند، بعد از سه تا چهار ساعت، بستنی آلاسکا یا همان بستنی یخی آماده سرو بود؛ از طعم پرتقال گرفته تا ‌آلبالو، توت فرنگی، لیمو و . . .

بستنی قیفی

علت نامگذاری؟ 

  • علت نامگذاری بستنی قیفی به شکل آن مربوط می‌شود و مهم نیست که این نوع بستنی، وانیلی باشد یا شکلاتی یا میوه ‌ای؛ به هر حال بستنی باشد، که آن را در قیف نانی معروف به بستنی قیفی بریزند.
  • در سال های گذشته با دستگاه های بستنی ساز بستنی قیفی را پر می کردند. به این صورت که فروشنده بستنی اهرم دستگاه را پایین می کشید‌ و از زیر آن بستنی را به بیرون پمپاژ می کرد.
  • همانطور که می دانید شکل و شمایل در بستنی قیفی بسیار مهم است. یعنی هر چقدر که ظاهر این نوع بستنی مرتب و منظم ‌تر باشد، خوردن آن بیشتر به فرد می چسبد، به همین ‌دلیل طرز پرکردن آن، نیاز به مهارت خاصی دارد.

تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید