اهمال کاری روتوش شده چیست؟

انواع اهمال کاری چیست؟ قسمت دوم

اهمال کاری روتوش شده چیست؟

اهمال کاری روتوش شده چیست؟

بسیار از ما از اهمال کاری رنج می بریم اما به دلیل تزئین زیبایی که بر این رفتارمان انجام می دهیم، در شرایطی قرار می گیریم که “اهمال کاری روتوش شده” نام دارد و حتی توسط دیگران نیز پاداش می گیرد. در این حالت به جای اهمال کار به ما محتاط و محافظه کار می گویند و همین موضوع باعث می گردد که نه تنها این رفتار سرزنش نشود، بلکه پاداش نیز بگیرد.

برای مثال، مدیری را فرض کنید که می تواند کسب و کار خود را با بستن قرارداد همکاری گسترش دهد، اما به دلیل اهمال کاری و تنبلی از انجام این کار سر باز میزند و دیگران نه تنها او را تقبیح نمی کنند، بلکه به او می گویند که او بسیار محتاط و محافظه کار است و در کمتر شرایطی خود را به دردسر می اندازد و اصولی کار می کند!

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

آیا می توانیم تغییر کنیم؟

شاید هنوز نگران باشید که شما به خوردن شیرینی ها و مارشمالو ها عادت کرده اید و شاید خیلی ساده نباشد که در رفتارتان تغییر ایجاد کنید و یا این که نگران هستید که آیا اصلا امکان تغییر وجود دارد یا خیر؟!

اما این که در آینده چگونه خواهیم بود، به تصمیمات اکنون ما ارتباط دارد. لذا، این ما هستیم که تصمیم می گیریم شیرینی مختصر مارشمالو را تجربه کنیم یا لذت موفقیت واقعی را بچشیم.

آیا من اهمال کارم؟

شاید این سوال برای پیش بیاید که آیا واقعا من یک اهمال کار هستم یا نه؟

حقیقتش این است که پاسخ من برای برای 100% انسان ها این است که آن ها اهمال کارند، هرچند تعریف ها از اهمال کاری متفاوت است، اما تعریف ما بسیار مشخص است. آیا شما از همه توانمندی های خودتان استفاده می کنید یا نه؟ معمولا جواب منفی است و همه ما توانمندی های بسیار زیادی داریم که از آن ها به خاطر تنبلی یا دلایل دیگر استفاده نمی کنیم. بنابراین همه ما به نوعی اهمال کاریم! برخی شدید هستند که باعث اعتراض دیگران و سلب اعتماد آن ها می شود و برخی نه، اتفاقا موفقیت هایی دارند ولی می توانستند خیلی بالاتر باشند اما به خاطر اهمال کاری آن موقعیت ها را از دست داده اند.


مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید