برایان تریسی کیست؟


زندگینامه برایان تریسی

برایان تریسی (Brian Tracy) در زمستان سرد سال 1944، در شهر ونکوور کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او در مدرسه شاگرد درس‌خوانی نبود و خیلی زود تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد تا به دنبال کسب درآمد برود.

اولین شغل برایان باربری کشتی بود. او به مدت 8 سال این حرفه‌ی سخت را ادامه داد و به واسطه‌ی کارش به هشتاد کشور مختلف سفر کرد. سرانجام تصمیم به تغییر حرفه گرفت و شغل فروشندگی را که به نظر ساده‌تر می‌رسید برای امرار معاش برگزید؛ از قضا در این کار هم چندان موفق نبود.

همه‌ی این‌ها باعث شد که روزی سوالی سرنوشت‌ساز در ذهن برایان تریسی جرقه بزند: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟

پاسخ‌هایی که او به مرور به این پرسش ظاهراً ساده داد، او را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد.

برایان تریسی در آثار خود، قوانین موفقیت را فرمول‌بندی کرده است. خود او فردی بوده که برهه‌های گوناگونی از زندگی‌اش را در جستجوی موفقیت سپری نموده است، و سرانجام با تأملات و کوشش‌های شخصی توانسته به کامیابی برسد، نه با یاری گرفتن از دیگران؛ بنابراین آموزه‌هایش مبنایی روشن، مشخص و حقیقی دارند، و به همین سبب است که بر روی افرادی با ذهنیت‌های گوناگون اثر می‌گذارند.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

آثار برایان تریسی:

بیشتر کتاب‌های تریسی، حتی برای افرادی که آن‌ها را نخوانده‌اند نیز آشنا هستند. مشهورترین اثر او، کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است که تا به حال توجه شمار زیادی از خوانندگان را به خود جلب کرده است. تریسی در این کتاب با ارائه‌ی تمرینات و توصیه‌هایی جذاب و شیرین، سعی در بالا بردن میزان بهره‌وری مخاطبین خود در عرصه‌های گوناگون زندگی دارد. کتاب دیگر او با عنوان “قورباغه‌ات را ببوس” نیز از شهرت خاصی برخوردار است؛ تریسی در این اثر، همچون سایر آثار خود، بیش از هر چیز خوانندگانش را به مثبت‌اندیشی و تقابل با ایده‌های منفی‌نگرانه فرا می‌خواند. برخی دیگر از کتاب‌های مهم تریسی عبارتند از: فن بیان، مدیریت درونی، فروش موفق، راه نفوذ بر دل‌ها.

سبک نگارش برایان تریسی:

لحن متقاعد کننده و طنزِ گیرا، دو مشخصه‌ی اصلیِ کتاب‌های برایان تریسی است؛ خوانندگان او به خوبی از جاذبه‌ی کلامِ قدرتمند وی آگاهند.

حقایقی درباره برایان تریسی که شاید ندانید:

– اکثر کتاب‌های تریسی به بیشتر زبان‌های دنیا ترجمه شده‌اند.
– تعداد کتاب‌های برایان تریسی به بیش از هفتاد عنوان می‌رسند.
– افراد بسیاری هستند که معتقدند مسیر زندگی‌شان پس از آشنایی با افکار برایان تریسی به کلی تغییر کرده است.

جملات برگزیده برایان تریسی:

  •  افراد موفق کارهای بزرگ و سخت را انجام می‌دهند ولی افراد متوسط، دنبال کارهای راحت و معمولی می‌روند.
  •  انتخاب‌های امروز، کیفیت زندگی فردای شما را می‌سازند. گذشته را رها کنید و به فکر ساخت فردای خویش باشید.
  •  شما می‌توانید با جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی به خوشبختی دست یابید. ذهن مانند باغی است که در آن یا گل می‌روید یا علف هرز.
  •  خوش بینی مانند چاقوی دو لبه است که می‌تواند هم به شکست و هم به موفقیت منجر شود. در تجارت، هر کاری دو برابر آنچه فکر می‌کنید هزینه دارد و سه برابر مدت زمانی که پیش بینی می‌کنید به طول می‌انجامد.
  •  کارهای کوچک و ساده و راحت را انجام ندهید زیرا کم کم به آن‌ها عادت می‌کنید. از کارهای سخت و بزرگ استقبال کنید.
  •  همیشه برای همه کارها برنامه داشته باشید تا بتوانید اقدامات را سریع تر انجام دهید.
  •  موفقیت مانند نردبان است و مهارت‌های ما پله‌های آن را می‌سازد، اگر پله‌ها کامل نباشد، ما نمی‌توانیم از نردبان بالا برویم.

جهت دانلود رایگان کتاب “توصیه های برایان تریسی برای موفقیت” بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

جهت دانلود رایگان کتاب توصیه های برایان تریسی برای موفقیت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود رایگان کتاب توصیه های برایان تریسی برای موفقیت

 

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید