خط تولید نوشیدنی های گازدار

خط تولید نوشیدنی های گازدار


اگر می خواهید بدانید خط تولید چیست؟ بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خط تولید چیست؟


خط تولید نوشیدنی های گازدار

نوشیدنی های گازدار به دو بخش تقسیم می شوند:

  • نوشیدنی های گازدار معمولی
  • آب های گازدار

. نوشیدنی های گازدار معمولی، معمولا حاوی مواد نگهدار نده قوی هستند و میزان اسیدیته آنها بسیار بالاست. اسیدیته بالا موجبات آسیب شدید به بدن را فراهم می کند.

مناسب ترین PH برای بدن PH خنثی است میزان بالای اسیدیته باعث افزایش اشتها و در نهایت موجب چاقی مفرط می شود. مساله دیگری که جای بحث دارد، گاز موجود در نوشیدنی های گازدار است. گاز نیز موجب افزایش اشتها می شود و این نوشیدنی ها (گازدار معمولی) چه رژیمی باشند چه غیررژیمی در هر دو حالت باعث چاقی می شوند.

مساله دیگر وجود اسید فسفریک در این نوشیدنی هاست یعنی در نوشیدنی های گازدار معمولی این اسید باعث پوکی استخوان شده و مضرات زیادی را ایجاد می کند.

خانواده نوشیدنی های گازدار معمولی Regular باعث به وجود آمدن دیابت و چاقی بیش از حد می شوند.

آیا این نوشیدنی های گازدار معمولی فوایدی هم دارند؟

بله، نمی توان به صورت کامل فواید آنها را نقض کرد. یکی از فواید این نوشیدنی ها برای افرادی است که مشکل کاهش اشتها و یا هضم غذا را دارا هستند.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

فواید نوشیدنی های فراسودمند چیست؟

این نوشیدنی ها که به اصطلاح functional نامیده می شوند، نوشیدنی هایی هستند که به غیر از عملکرد های عادی که برای انسان انجام می دهند برای آنها فواید دیگری هم دارند.

به عبارتی وظیفه غذا از بین بردن گرسنگی به همراه سلامتی و عدم آسیب به اعضای بدن است برای مثال این نوشیدنی ها برخی عملکردها مانند ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری ها و… را نیز دارا هستند.

این نوشیدنی ها فایده در مورد یک موضوع مشخص دارند. بعضی ضد دیابت هستند، بعضی ضد سرطان و بعضی تحریک کننده احساسات افراد هستند. یعنی می توانند به آنان آرامش داده و یا حالت افسردگی آنان را از بین ببرند.

نکته حایز اهمیت این است که تمامی این نوشیدنی های فراسودمند ریشه در طب سنتی دارند که بیشتر از طب سنتی چین و ایران بهره می برند.

تفاوت آب های گازدار با نوشیدنی های گازدار

نوشیدنی های گازدار معمولی به اندازه آبلیمو اسیدی هستند و مضرات بسیاری برای تمام ارگان های بدن از جمله معده، کبد و… دارند.

اما آب های گازدار PH ای نزدیک به خنثی دارند. معمولا از ماده خاصی یا به طور کلی از قند در آن استفاده نمی شود. به همین دلیل نیاز به نگهدارنده ندارد. بنابراین بسیار سالم است.

سودا چیست؟ و نوشیدنی های Mineral در چه جایگاهی قرار دارند؟

سودا مانند کوکا است. سودا نوشیدنی کوکایی است که رنگ و شکر نیز ندارد. گاز موجود در آن آب را اسیدی می کند. نوشیدنی های Mineral گاز ندارد. PH اسیدی به کبد، کلیه و معده آسیب وارد می کند.

خط تولید نوشیدنی های گازدار

به عنوان تولید کننده نوشیدنی های گازدار یکی از چالش هایی که شما با آن مواجه هستید جلوگیری از آلودگی در فرآیند تولید نوشیدنی شما و در نهایت محصول است. میکروارگانیسم های ناشناخته می توانند نه تنها طعم نوشیدنی ها را خراب کنند، بلکه باعث بیماری نیز شوند.

نوشیدنی های گازدار شامل تمام نوشیدنی هایی است که از آب و یا آب معدنی، شکر، عطر و اسانس بدست می آید و معمولا حاوی دی اکسید کربن هستند. سایر محصولات نوشیدنی مانند آب طعم دهنده، نوشیدنی های ورزشی و نوشیدنی های انرژی و چای یخ از روند تولید مشابه استفاده می کنند.

در حالیکه فرایندهای تولید در خط تولید نوشیدنی های گازدار بر اساس نوع و کاربرد محصول متفاوت هستند، فرایند کلی تولید محصول یکسان است.

شما به عنوان صاحب یک کارخانه یا خط تولید نوشیدنی گازدار، باید مطمئن شوید که تجهیزات مناسب دارید. تولید نوشیدنی هایی مانند نوشابه یک فرایند دقیق است که شامل تزریق آب با تعدادی از مواد تشکیل دهنده مانند شکر، اسانس و حتی دی اکسید کربن برای کربناته کردن نوشیدنی ها است. در خط تولید نوشیدنی های گازدار همچنین نیاز است که محصول نهایی به درستی بسته بندی شود.


اگر می خواهید در مورد مراحل خط تولید نوشیدنی های گازدار بدانید مطالعه ادامه مطلب را به شما توصیه می کنیم.

بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مراحل خط تولید نوشیدنی های گازدار


تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید