خط تولید چای کیسه ای قسمت چهارم

خط تولید چای کیسه ای قسمت چهارم


برای مطالعه قسمت قبلی این مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خط تولید چای کیسه ای قسمت سوم


  • یکی از حساس ترین و ظریف ترین کار در صنعت بسته بندی و بازرگانی چای اختلاط و بسته بندی است از آنجائی که هرنوع چای بر حسب شرائط اقلیمی و پستی و بلندی و نژاد گیاه و شیوه تولید دارای یکی از معیارهای کیفی و مرغوبیت در حد اعلا میباشد، تولید و عرضه یک نوع چای تجاری دارای رنگ، طعم و عطر و کیفیت مطلوب بازار مصرف مستلزم اختلاط و جور کردن چندین رقم چای به نسبت های معین به وسیله کارشناسی فن چشایی و جور کردن چای بسته بندی است.
  • برای مثال چای دارجلینگ محصول مزارع واقع در دامنه کوه اورست و ارتفاعات مناطق چای خیز سیلان ضمن برخورداری از عطر و طعم مطلوب نسبت به محصول کنیا و مزارع دشت آسام هندوستان و سیلان کم رنگ تر میباشد.
  • به همین ترتیب چای محصول کشتزارهای مناطق مختلف دارای کیفیت متفاوتی خواهند بود. حال چنانچه این گونه چای بدون اختلاط کیفی و تکمیلی به بازار مصرف عرضه شود، قدر مسلم توقع و انتظار ذائقه ای متفاوت مصرف کنندگان برآورد نخواهد شد. بدین لحاظ اختلاط و جور کردن چای مورد مصرف در صنعت بسته بندی بخش مهمی از بازرگانی و صنعت چای را به خود اختصاص داده است.
  • موفقیت در این رشته از صنایع فرآورده غذایی چای علاوه بر سرمایه گذاری هنگفت برای خرید ماشین آلات و تجهیزات اتوماتیک مستلزم ذوق، دانش حرفه ای و پشتکار و از همه مهمتر به کار گماردن متخصصین و کارآفرینان کاردان و با تجربه در زمینه تدارکات، نگهداری ماشین آلات، بازاریاب، گرافیک و تبلیغات و بالاخره کارشناس چشایی متبحر در کار انتخاب، جور کردن و اختلاط چند نوع چای مرغوب به نسبت های متفاوت برای بدست آوردن یک نوع چای مطلوب و سازگار با کیفیت شیمیایی آب هر منطقه با حد اعلای عطر، رنگ و کیفیت مطابق ذائقه مصرف کنندگان می باشد.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید :ثبت نام تامین کنندگان


مصارف و ویژگی‌های بارز محصول نهایی

  • چای جزو معدود گیاهانی هست که نزد جوندگان کوچک، عنکبوت و حشرات محبوبیت ندارد و آفت خاصی هم به آن نمی زند . بوی چای آنها را می ترساند و آنها دور می کند. چای کیسه ای را در مناطقی که این موجودات وجود دارند بگذارید، مشاهده خواهید کرد که دیگر این موجودات از آنجا رد هم نمی شوند . برای کارایی بهتر و موثرتر می توانید از چای کیسه ای استفاده نشده هم استفاده نمایید .
  • پس از مصرف چای کیسه ای معمولا کیسه های آن را در سطل زباله می اندازیم. نکته این است که حتی کیسه های مورد استفاده چای کیسه ای برای تبدیل شدن به زباله بسیار مفید هستند و می تواند برای رشد گیاهان و درختان داخل باغچه شما مفید باشد شما می توانید از چای استفاده شده به عنوان یک کود مفید و کاملا طبیعی استفاده نمایید .
  • چنانچه شما با پوست خود مشکلاتی از قبیل التهاب، قرمزی، گزیدگی و کبودی است با بسته های چای کیسه ای کمتر قابل مشاهده است. برای این کار یک کیسه چای را برای چند ثانیه زیر آب سرد بگیرید و ۱۵ دقیقه روی ناحیه دچار مشکل نگه دارید.
  • چای حاوی تانیناست که به کاهش التهاب و حساسیت کمک می کند همچنین قرمزی و تورم را نیز از بین می برد. همچنین اگر چشم های شما احساس خستگی و قرمزی را در خود مهمان کرده می توانید چشم های خود را بسته و روی آنها یک چای کیسه ای خیس شده با آب سرد قرار دهید .
  • با خاصیت نم زدایی و بو بری چای کیسه ای آشنا شوید باید بدانید که چای کیسه ای در یخچال هم کاربرد دارد. در صورتی که شما از آن در یخچال استفاده کنید بوی غذاهای مختلف موجود در یخچال را جذب می کند و در رطوبت فضای یخچال تعادل ایجاد می کند.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید