دانلود رایگان کتاب توصیه های برایان تریسی برای موفقیت


1- از همین حالا شروع کنید

برایان تریسی می گوید: «تفاوت اصلی بین افراد موفق و افراد ناموفق این است که افراد موفق اقدام می کنند. آنها کارشان را آغاز میکنند و چیزی را که م یخواهند انجام می دهند. افراد ناموفق نیز همین اید هها و اطلاعات را دارند، اما همیشه بهانه ای برای شروع نکردن دارند. »
این احتمالا قدرتمن دترین نقل قول از برایان تریسی است که تاکنون شنیده اید. بیشتر افراد با این تفکر که «یک روزی » شروع خواهند کرد، همیشه کارشان را به تعویق می اندازند. اما واقعیت این است که «یک روزی » دروغ بزرگی است که ما به خودمان میگوییم.

درنتیجه اولویت هایتان را شناسایی کنید. بدانید که در این ماه و این سال می خواهید به چه چیزی دست پیدا کنید و سپس تمام تلاشتان را برای دستیابی به اهداف خود به کار بگیرید.
برای یک ثانیه فکر کنید. اگر واقعا ۲ ساعت در روز را به فراگیری یک مهارت اختصاص بدهید، می توانید در ظرف ۲ ماه به طور متوسط به افزایش درآمد بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در ماه برسید. این تغییر چه احساسی در شما ایجاد خواهد کرد؟ سبک زندگ یتان چگونه تغییر خواهد کرد؟

۲- از افراد متخصص یاد بگیرید

برایان تریسی می گوید : «من این نکته را از یک مرد بسیار خردمند به نام کاپ کاپمیر ) Kop Kopmeyer ( یاد گرفتم که بیش از ۵۰ سال به مطالعه ی پیرامون موفقیت مشغول بوده است. او تقریبا ۱۰۰۰ اصل برای موفقیت استخراج کرده است. زمانی که او را ملاقات کردم از او پرسیدم در میان هم هی این ۱۰۰۰ اصل کدام یک از همه مه متر است؟ او گفت: از روش های اثبات شد هی موفقیت استفاده کن. »
بهترین بخش موفقیت این است که لازم نیست چرخ را از اول اختراع کنید. مسیر از قبل در برابر شما آماده شده است. تنها کاری که باید بکنید این است که هر روز، چند گام کوچک به سمت هد فتان بردارید.
برایان تریسی می گوید تمام راز های موفقیت انسان های بزرگ و دستاوردهایشان در فایل های صوتی، کتاب ها، وبلاگ ها و جاهای دیگر قابل دسترسی است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که دست به کار شوید.
اگر فقط به چیزهایی که می خواهید فکر کنید هی چچیزی تغییر نم یکند. رؤیاپردازی هر روزه را متوقف کنید و ب هجای آن رؤیاهایتان را زندگی کنید. این بهترین نق لقول از برایان تریسی برای کسب موفقی تهای فوق العاده در زندگی است.

۳- فقط و فقط روی یک چیز تمرکز کنید

برایان تریسی م یگوید: «از ۱۰ هدفی که دوست دارید در سال آینده به آنها برسید فهرستی تهیه کنید. این پرسش را مطرح کنید “اگر فقط بتوانم به یکی از اهداف این فهرست برسم، کدام هدف بیشترین تأثیر مثبت را روی زندگی من خواهد گذاشت؟” آن یک مورد را روی کاغذ بنویسید و آن را هدف اصلی و قطعی زندگ یتان در نظر بگیرید. »
یکی از اشتباهات رایجی که مردم انجام م یدهند این است که تاش م یکنند کل زندگی شان را به یک باره تغییر دهند. آنها م یخواهند وارد یک رابطه شوند، میلیونر شوند و خوش تیپ به نظر برسند، اما این رویکرد باعث می شود تمرکز آنها کم باشد. به جای این کار انرژی تان را مانند یک تیغ لیزری متمرکز کنید و هم هی موانعی را که سر راه تان قرار می گیرند نابود کنید.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

۴- از زما نتان بهترین استفاده را بکنید

(( فایل کتاب را دانلود کرده و مطالعه نمایید. ))

۵- اهداف تان را مانند پرس شها ساختارمند کنید

۶- همچون یک فرد موفق فکر کنید

۷. هرگز تسلیم نشوید

۸. الگویی برای دیگران باشید

۹. عادت های خوب ایجاد کنید

10- هرگز رؤیاهاتان را رها نکنید

11- اگر دو قورباغه دارید، ابتدا زشت ترین رو بخورید !

12- از قانون 10/ 90 بیشتر استفاده کنید !

جهت مطالعه ادامه مطلب و دانلود رایگان کتاب “توصیه های برایان تریسی برای موفقیت” بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

جهت دانلود رایگان کتاب توصیه های برایان تریسی برای موفقیت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود رایگان کتاب توصیه های برایان تریسی برای موفقیت

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید