دانلود رایگان کتاب خوب و خوب تر

دانلود رایگان کتاب خوب و خوب تر

دانلود رایگان کتاب خوب و خوب تر

برای موفقیت لازم نیست حتماً سخت کار کنید، کافیست هوشمندانه تر کار کنید. پروفسور دمینگ

مقدمه:

قبل از هر چیز…
کسی
که از جایگاه خودش راضی نیست و همیشه به فکر بهبود است، همیشه جای تقدیر و تشکر دارد. تا همینجا هم شما از بسیاری از رقبا و اطرافیان خود جلوتر هستید. چرا که راضی بودن به آنچه داریم، بزرگترین دام در راه پیشرفت است،که متأسفانه اغلب افراد و شرکتها به آن گرفتارند و شما این نکته را به خوبی درک کردهاید. در این کتاب سعی شده به صورت کاملاً شفاف و روشن ابزارهای پیش نیازی برای پیادهسازی بهبود در کسب و کار برای شما ارائه شود. همچنین روشی را معرفی خواهیم کرد که میتوانید از آن به عنوان یک الگوی منطقی برای بهبود در فرآیندهای کاری استفاده کنید
و ایدهها و پیشنهادات جدید که درواقع فضای کاری را برای شما دلپذیرتر میکنند را بپذیرید. بعد از خواندن این کتاب، انتظار میرود بتوانید اصول گفته شده را در کسب و کار و زندگی شخصی خود به کار بگیرید و نتایج فوق العادۀ آن را ببینید. امیدوارم که این مطالب بتواند راه را برای تغییری که همواره به دنبال آن بودهاید، هموارتر کند. پس با من همراه شوید.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

بخش اول: چه بهبودی؟ چرا؟

منظورمان از بهبود چیست؟
بگذارید ببینیم منظورمان از بهبود چیست؟ به زبان ساده بهبود یعنی کاری را بهتر انجام دهیم. به همین سادگی! ممکن است بخواهید ساعات کاری خود را کمتر ولی مفیدتر کنید و از این طریق زمان بیشتری را در کنار خانواده بگذرانید. شاید بخواهید فروش شرکت یا کارخانهتان را بیشتر کنید. ممکن است از نحوۀ ارائه خدمات به مشتریانتان ناراضی باشید و بخواهید این وضع را تغییر دهید. اینها و سایر مسائل این چنینی، مواردی هستند که شما از آنها راضی نیستید و دوست دارید تغییر کنند. تمامی این موارد میتوانند بهبود پیدا کنند و خیالتان را راحت میکنم اصول و دانش لازم جهت پیادهسازی این بهبود، پیچیده نیست، فقط باید اجرا شود!

جهت خواندن این کتاب بر روی لینک دانلود کلیک نمایید.

جهت دانلود رایگان کتاب خوب و خوب تر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود رایگان کتاب خوب و خوب تر

 

 

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید