راه اندازی کسب و کار تولیدی جدید

راه اندازی کسب و کار تولیدی جدید

راه اندازی کسب و کار تولیدی جدید

  • صنعت تولید در چند سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته است. پیش بینی می شود که صنعت تولید با همین سرعت، به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. اگر می خواهید از پتانسیل رشد صنعت تولید استفاده کنید، باید کار تولیدی را شروع کنید. تولید، فرایند ساخت محصولات و فروش آنها به بازار است.
  • میتوانید راه اندازی کار تولیدی را در مقیاس بزرگ یا متوسط برنامه ریزی کنید. اما وقتی که این کار را در این مقیاس ها شروع میکنید، باید پول زیادی سرمایه گذاری کنید. همچنین باید در انتخاب محصول نهایت دقت را داشته باشید؛ زیرا ممکن است متحمل ضرر شوید. بهتر است که این کار را در مقیاس کوچکتر یا از خانه خود شروع کرده و در مراحل بعدی کارتان را گسترش دهید.
  • ایده های کسب و کار مستقل از محدودیت های جغرافیایی و شرایط بازار هستند. چه در ایران، آمریکا، اروپا و چه در چین باشید، این ایده های کسب و کار در همه جای دنیا جواب میدهند.

دسته بندی های متفاوت ایده های کسب و کار تولیدی

  1. ایده های کسب و کار تولیدی جدید
  2. ایده های کسب و کار تولیدی کوچک
  3. ایده های کسب و کار تولیدی خانگی
  4. ایده های کسب و کار تولیدی در مقیاس متوسط
  5. ایده های کسب و کار تولیدی در مقیاس بزرگ
  6. ایده های کسب و کار تولید محصولات صنعتی

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید :ثبت نام تامین کنندگان

ایده های راه اندازی کسب و کار تولیدی جدید

این ایده ها، ایده های جدیدی هستند که پتانسیل بالایی برای آینده دارند.

1- هدیه های سفارشی

یکی از ایده های برتر کسب و کار تولیدی جدید، ساخت هدیه های سفارشی، به ازای سفارش هر مشتری است. هدیه های سفارشی میتوانند شامل :دسته کلید، تیشرت، لیوان، قاب چوبی، روکش کوسن و غیره شوند. این کاری با مبلغ سرمایه گذاری کم است که میتواند از مکانی کوچک شروع شود. هنگامی که کارتان محبوب شد، میتوانید برای کار آنلاین نیز برنامه ریزی کنید.

2- تولید غذای بسته بندی شده

تولید ظرف غذا یکی از ایده های تازه ی کسب و کار تولیدی است. در این شغل، شما باید غذای آماده بسته بندی شده و فاسد نشدنی تولید کنید. کسانی که کمبود وقت دارند، همیشه به دنبال چنین گزینه هایی هستند. میتوانید این کار را در مقیاسی کوچک شروع کنید و بعدا آن را گسترش دهید.

3- تولید شمع های لوکس

شمع ها به عنوان وسایل تزئینی استفاده می شوند. اگر در تولید شمع در اشکال و سایز های مختلف تخصص دارید، میتوانید این کار را شروع کنید. شمع های لوکس، لوازم تزئینی همیشگی خانه ها هستند. سرمایه مورد نیاز این کار پایین است.

4- وسایل بسته بندی بیوپلاستیک

در بسیاری از نقاط جهان استفاده از کیسه ها و وسایل بسته بندی پلاستیکی ممنوع می باشد؛ همین امر باعث به وجود آمدن ایده ی کسب و کار ساخت وسایل بسته بندی بیوپلاستیک شده که از منابع تجدید پذیر ساخته می شود. بیوپلاستیک جایگزینی برای پلاستیک است تا مشکل استفاده از زباله های پلاستیکی کاهش یابد.

5- ساخت تشک و بالش سفارشی

ساخت تشک و بالش سفارشی ،ایده ای جدید برای کسب و کار تولیدی است. در این شغل شما باید تشک و بالش سفارشی با شکل ها و سایز های مختلف تولید کنید. این کاری با سرمایه متوسط است و برای شروع به مکانی مناسب نیاز دارد.

6- ساخت خانه های سیار

هزینه معمول ساخت خانه جدید، به دلیل افزایش قیمت زمین در حال افزایش است؛ بنابراین، راه اندازی کار جدید ساخت خانه های سیار میتواند تجارت خوبی باشد. سرمایه مورد نیاز این کار بسیار بالا است. به غیر از هزینه ها، برای راه اندازی این کار شما به تخصص هم نیاز خواهید داشت.

7- مکمل سلامتی

مکمل سلامتی محصولی است که برای تکمیل کردن رژیم غذایی تولید میشود. افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند ،مکمل های سلامتی را ترجیح می دهند. اگر دانش و تخصص لازم را دارید ،میتوانید کار تولید و فروش مکمل های سلامتی را آغاز کنید.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید