راه اندازی کسب و کار تولیدی در مقیاس بزرگ

راه اندازی کسب و کار تولیدی در مقیاس بزرگ

راه اندازی کسب و کار تولیدی در مقیاس بزرگ

مشاغل تولیدی در مقیاس بزرگ، ایده های شغلی هستند که به سرمایه خیلی زیاد و فضایی بزرگ نیاز دارد.

1- تولید رنگ

تولید رنگ یکی از ایده های کسب و کار تولیدی در مقیاس بزرگ است. در این شغل شما باید برای نیاز های خانگی و صنعتی، رنگ بسازید. برای راه اندازی این کار به تخصص و کارمندان زیادی نیاز دارید.

2- تولید سیمان

تولید سیمان ایده ی شغلی سودآوری در مقیاس بزرگ است. به دلیل رونق حوزه زیرسازی، تقاضای سیمان همیشه زیاد خواهد بود. برای شروع این کار به فضای بزرگ، تعداد زیادی دستگاه و کارگر نیاز خواهید داشت.

3- ساخت کاشی های سرامیکی

رونق در بازار املاک ،همیشه به موارد مرتبط با ساخت و ساز مانند کاشی های سرامیکی کمک میکند. این کار به سرمایه قابل توجهی نیاز دارد.

4- درست کردن کالاهای پشمی

کالاهای پشمی همیشه در زمستان مورد نیاز هستند. برای شروع این کار، به مواد اولیه و ماشین بافندگی نیاز دارید. ماشین های بافندگی دو نوع هستند؛ تعداد کمی از آنها معمولی و بقیه آنها کاملا کامپیوتری هستند.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

5- ساخت ابزار مهندسی

ساخت ابزار مهندسی به معنی ساخت ابزاری است که برای ساخت محصولات استفاده میشوند. قبل از ساخت ابزار، باید قالبی مناسب بسازید. هنگامی که قالبتان آماده شد، میتوانید تولید انبوه را آغاز کرده و ابزار ساخت مناسب، برای درست کردن آن را بخرید.

6- ساخت بلوک بتنی

بلوک بتنی در صنعت املاک استفاده گسترده ای دارد. بلوک بتنی انواع مختلفی مانند :بلوک مکعبی، بلوک سنگفرش و غیره دارد. برای شروع این کار باید ماشین ساخت بلوک بتنی را خریداری کنید.

7- آسیاب برنج

آسیاب برنج شغل دیگری است که به سرمایه زیادی نیاز دارد. بازار بزرگی برای برنج در ایران و خارج وجود دارد. برنج غذایی ضروری برای بیشتر مردم در دنیا است. شما باید بعضی از تاییدیه ها را برای تاسیس این کار بگیرید. بعد از گرفتن تاییدیه، باید ماشین آلات آسیاب برنج را خریداری کرده و نصب کنید.

8- آسیاب شکر

آسیاب شکر یکی از ایده های کسب و کار تولیدی در مقیاس بزرگ است. شکر از نیشکر تهیه میشود. برای تهیه شکر سفید، نیشکر را در دستگاه خرد میکنند. باید یک دستگاه بزرگ را برای آسیاب شکر نصب کنید.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید