راه اندازی کسب و کار تولیدی در مقیاس متوسط

راه اندازی کسب و کار تولیدی در مقیاس متوسط

راه اندازی کسب و کار تولیدی در مقیاس متوسط
ایده های کسب و کار تولیدی در مقیاس متوسط، ایده هایی هستند که می توان آن ها را با سرمایه متوسط آغاز کرد.

1- اسباب بازی

اسباب بازی صنعت بزرگی است و پایدار خواهد بود. برای شروع، اول باید در مورد نمونه اولیه و مواد اولیه مورد نیاز برای نوع اسباب بازی مورد نظر، تصمیم بگیرید. زمانی که تصمیم گیری کردید، میتوانید دستگاه این کار را ساخته یا برای تولید انبوه اسباب بازی، دستگاه آماده آن را از بازار خریداری کنید.

2- ظروف آشپزخانه

ظروف آشپزخانه مانند: قابلمه، کتری، ماهیتابه، کارد و قاشق و چنگال در همه خانه ها ضروری است. ظروف آشپزخانه بازار بزرگی دارند. بنابراین، راه اندازی کار تولید ظروف آشپزخانه ایده بسیار خوبی است. شما میتوانید برای تولید ظروف آشپزخانه، دستگاه لازم برای این کار را خریداری کنید.

3- تولید کفش

یکی از مشاغل تولیدی در مقیاس متوسط کار تولید کفش است. کفش، بوت و صندل استفاده بسیاری در زندگی دارند. میتوانید کارگرانی را برای ساخت کفش دست ساز استخدام کرده و یا دستگاه تولید کفش را برای تولید انبوه بخرید.

4- تولید لوازم برقی

بر همه ما واضح است که هیچ چیز بدون برق و تجهیزات برقی کار نخواهد کرد. بنابراین، راه اندازی کار تولید لوازم برقی می تواند ایده بسیار خوبی باشد. می توانید این کار را با سرمایه متوسط آغاز کنید. برای راه اندازی این کار باید چندین مجوز از مقامات دولتی دریافت کنید. این مجوزها شامل مجوز تجارت نیز می شوند.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

5- واحد نساجی

واحد نساجی ایده کاری است که به سرمایه زیادی نیاز دارد. در این کار، شما باید پارچه یا سایر محصولات نساجی را تولید کنید تا به افراد یا شرکت ها بفروشید. این کار به فضا و دستگاه نیاز دارد. علاوه بر این، شما باید قبل از شروع این کار وضعیت بازار را ارزیابی کنید.

6- تولید جواهرات

تولید و فروش جواهرات گزینه تجاری سودآوری است. این کار نیازمند مهارت، آموزش و سرمایه زیادی است. حاشیه سود این کار متوسط رو به بالا است.

7- تولید آرد

آرد، پودری است که از گندم یا سایر بذر های گیاهان درست میشود. عمل تولید آرد با دستگاه آسیاب از طریق آسیاب کردن گندم در دستگاه انجام میشود. این کاری با سرمایه متوسط و سود زیاد است. دستگاه آسیاب آرد در سایزها و شکل های مختلف وجود دارد. شما باید بر اساس نیاز هایتان آن را انتخاب کنید.

8- درست کردن سس

درست کردن سس هم یک ایده برتر کسب و کار در خانه است که بسیار ساده می باشد . اگر قصد دارید کار درست کردن سس را در مقیاس بزرگتری انجام دهید باید دستگاه سس ساز تهیه کنید. این ایده ای بسیار سودآور است.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید