راه اندازی کسب و کار تولید محصولات صنعتی

راه اندازی کسب و کار تولید محصولات صنعتی

راه اندازی کسب و کار تولید محصولات صنعتی

محصولات صنعتی در صنعت به کار می روند. ایده های کسب و کاری که برای تولید محصولات صنعتی استفاده می شوند را ایده های کسب و کار تولید محصولات صنعتی می نامند.

1- مخازن دخیره سازی و کانتینر

مخازن ذخیره سازی به طور گسترده ای در صنعت و همچنین بخش های خانگی استفاده میشوند. برای شروع این کار به فضا و سرمایه خیلی زیادی نیاز خواهید داشت.

2- لوله و میله های فولادی

لوله و میله های فولادی با فرآیند خاصی جوش داده شده یا ساخته میشوند. برای ساخت لوله های فولادی در مقیاس بزرگ، باید اول ابعاد و طرح را فراهم کنید. زمانی که ابعاد را تهیه کردید، میتوانید با فرآیندی خاص جوشکاری کرده یا اینکه از ماشین آلات استفاده کنید تا تولیدی انبوه داشته باشید.

3- پمپ و دستگاه پمپاژ

پمپ برقی در صنعت و همچنین خانه ها استفاده می شود. این دستگاه معمولا برای ایجاد فشار برای کشیدن آب یا سایر مایعات مرتبط استفاده می شود. کار تولید پمپ به تحقیق و توسعه زیادی برای تولید محصولات جدید نیاز دارد. اگر تخصص ندارید میتوانید از روند انتقال تکنولوژی استفاده کنید.

4- چسب حساس به فشار

چسب های حساس به فشار در فرآینده صنعتی مختلفی استفاده می شوند. این نوع چسب ها از نوعی از چسب های مخصوص و مواد اولیه دیگر ساخته میشوند. برای ساخت این نوع چسب ها به دستگاهی مخصوص نیاز دارید.

5- محصولات پلاستیکی پی وی سی (PVC)

محصولات پلاستیکی پی وی سی به طور گسترده ای در صنایع استفاده میشوند. تولید پلاستیک های پی وی سی، کاری در مقیاس کوچک است که می تواند به کاری در مقیاس بزرگ گسترش یابد. توصیه می شود قبل از شروع، در مورد این کار تحقیق کنید.

6- شلنگ و رابط شلنگ

برای کار تولید شلنگ و رابط آن، باید اول در مورد اندازه آن تصمیم گیری کرده و اندازه استاندارد را انتخاب کنید. میتوانید از دستگاه برای درست کردن رابط شلنگ استفاده کرده و هم چنین میتوانید کار ساخت لوازم جانبی شلنگ را آغاز کنید.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

7- لاستیک و محصولات لاستیکی

لاستیک و محصولات لاستیکی در جاهای زیادی مانند: پادری، واشر لاستیکی، قطعات لاستیکی اتوموبیل، قطعات لاستیکی و محصولات لاستیکی صنعتی استفاده میشوند. لاستیک ها از لاستیک خام یا درخت لاستیک تهیه میشوند. ساخت محصولات لاستیکی؛ یعنی تولید لاستیک و محصولات لاستیکی بر اساس نیازها و با استفاده از ماشین آلات.

8- کالاهای مهندسی صنایع

کالاهای مهندسی صنایع شامل: لوله، اتصال، نردبان، محصولات ساخته شده کوچک و یا ابزار های مهندسی بزرگ مانند: ماشین حمل و نقل یا ابزار های بزرگ میشود. این کاری سودآور است؛ اما، سرمایه مورد نیاز این کار بسیار بالا می باشد.

9- نوار نقاله و تسمه انتقال

نوار نقاله و تسمه انتقال معمولا بر روی قرقره استفاده میشوند. این مواد کالاهای لاستیکی هستند. برای تولید نوار نقاله از تجهیزات مخصوصی استفاده میشود.

10- تصفیه آب و دستگاه تصفیه

تصفیه آب یکی از گزینه های شغلی بسیار پیچیده اما با سود بسیار است. قبل از شروع این کار باید تحقیقات بسیاری انجام دهید تا بتوانید دستگاه تصفیه خود را بسازید. به غیر از تصفیه آب RO، در بخش های صنعتی و خانگی نیز به صورت گسترده ای استفاده می شود.

11- اتصالات لوله کشی

اتصالات لوله کشی گزینه تجاری بسیار خوبی است. برای تولید اتصالات لوله کشی به دستگاه های مخصوصی نیاز خواهید داشت. سرمایه و زحمت مورد نیاز برای این کار زیاد است.

12- قطعات خودرو

تولید قطعات خودرو گزینه تجاری بسیار سودآوری است. اگر میخواهید قطعات خودرو تولید کنید، نوع و برند را به دقت انتخاب کنید. احتمال موفقیت این کار بسیار زیاد است.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید