مقایسه برندهای لبنیات معروف در ایران

مقایسه برندهای لبنیات معروف در ایران

مقایسه برندهای لبنیات معروف در ایران

برند لبنیات کاله

برند کاله در چه سالی و توسط چه کسی تاسیس شد؟

برند لبنی کاله با هدف بهبود و ارتقاء سطح سبد غذایی مردم ایران در سال ۱۳۷۰ و توسط غلامعلی سلیمانی تاسیس شد.

  • این برند در جایگاه ۴۸ ام صنایع غذایی در جهان و صادر کننده نمونه در فراورده های لبنی قراردارد.
  • غلامعلی سلیمانی، کارافرین ۶۵ ساله و بنیانگذار هلدینگ سولیکو است این هلدینگ دارای ۲۰ زیر مجموعه بوده که بزرگترین و مطرح ترین آنها، کاله می باشد. بیش از ۶۰ درصد سهام بازار در دست کارخانه وی بوده و به تازگی در عراق هم، اقدام به تاسیس انبار جهت نگهداری لبنیات نموده است.
  • هلدینگ سولیکو، به عنوان یک کمپانی بین المللی در حوزه صنایع غذایی، در بیش از ۱۰ کشور دنیا به تولید و توزیع و فروش محصولات لبنی می پردازد.
  • این شرکت با سیاست تولید محصولات ممتاز و در سطح جهانی و حفظ کیفیت توانسته هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی اعتماد و اعتبار ویژه ای در جهت، کسب رضایت مشتریان و ناظران بهداشتی کسب نماید و به صورت تقریبی تا ۹۰ درصد اهداف خود را محقق نماید.

برند لبنیات میهن

  • این شرکت در سال ۱۲۵۴ توسط ایوب پایداری تاسیس گردید. او فعالیت خود را از دوران نوجوانی و با فروش بستنی به صورت دوره گرد آغاز نمود .در حال حاضر این برند بعد از سال ها تلاش به یکی از بزرگترین برندهای بستنی و لبنیات بدل گشته است. البته پس از سال ها و با جدایی دو برادر، تبدیل به شرکت دو مینو و شرکت میهن گردیده است.
  • بیش از ۶۰ درصد سهم  بازار بستنی و ۵۰ درصد سهم بازار شیر استرلیزه داخل کشور، در اختیار این برند لبنی بوده ،همچنین محصولات این برند به کشور هایی همچون عراق، کویت، امارات، پاکستان، عمان، قطر و روسیه صادر می گردند.
  • تولیدات این برند لبنی شامل پنیر، کره، خامه و غیره، امروزه این شرکت راتبدیل به یک ابر برند در صنایع غذایی نموده، چرا که هم اکنون در کارخانجات این شرکت ۲۰ نوع بستنی و محصول تولید می گردد.

رمز موفقیت کارخانه میهن چیست؟

  • رمز موفقیت میهن مدیران با تجربه و پرسنل کار آمد در تمامی واحد های این شرکت اعم از تولید و تحقیق و بازاریابی و فروش بوده و تازگی، طعم و بوی مطبوع و کیفیت قابل اطمینان ،نکات بارز در تولیدات این برند لبنی است.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان


برند لبنیات رامک

  • این شرکت در دو حوزه لبنیات و بستنی از سال ۱۳۷۴ تا کنون فعالیت داشته است. در حال حاضر این برند لبنی، ۹۰ نوع بستنی تولید می نماید. این شرکت به دست خانواده نصیری و در شیراز تاسیس و روزانه ۳۰۰ تن شیر خام را به بیش از ۱۵۰ نوع محصول و بستنی تبدیل می نماید.
  • با توجه به فعالیت خانوادگی آن ها در زمینه صادرات میوه به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کویت و عمان، حوزه کاری این شرکت در زمینه آبمیوه نیز گسترده گشته است. تلاش این شرکت به منظور دست یابی به اهدافش یعنی تنوع و کیفیت بالای محصولات، ماشین آلات مدرن و پیشرفته ،سیستم های کنترل کیفیت و سیستم توزیع فراگیر قابل تحسین و در خور توجه می باشد.
  • نفوذ این شرکت در خطوط هوایی ایران از جمله ایران ایر و شرکتهای آسمان و ماهان بیانگر این تلاش است.

شعار تبلیغاتی رامک؟

  • این شرکت با شعار تبلیغاتی، رامک دوست بزگ و کوچک، توانسته در ذهن های مردم ما جای باز کند.

برند لبنیات پگاه

اولین بار طراحی، تولید و بسته‌بندی شیر و محصولات لبنی در چه زمانی؟

  • اولین بار طراحی تولید و بسته‌بندی شیر و محصولات لبنی با هدف بهبود تغذیه و بهداشت مردم و توسعه صنعت دام‌پروری در سال 1333 ارائه شد. اجرای این طرح بعد از تأیید وزارت بهداری و موسسه یونیسف، وابسته به سازمان ملل، تصویب شد.
  • پس از احداث ساختمان کارخانه و خرید و نصب ماشین آلات خط تولید، کارخانه شیر پاستوریزه ایران با ظرفیت روزانه 45 تن، در آبان سال 1336 رسماً افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

تاسیس برند پگاه

  • شرکت سهامی صنایع شیر ایران هم‌اکنون دارای ۱۶ کارخانه تحت پوشش است که تحت مدیریت هلدینگ در ۱۳ استان بزرگ ایران مشغول فعالیت است. از سال ۱۳۸۰ شرکت صنایع شیر ایران با انتخاب برند پگاه و معرفی آن به مصرف‌کنندگان، تمامی فرآورده‌های تولیدی خود را با این نشان به بازار مصرف عرضه می‌کند و واحدهای تولیدی تحت پوشش آن با عنوان شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه نامگذاری شدند.
  • سهامداران صنایع شیر ایران شامل صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی (سهامی عام)، شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) و شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران (سهامی عام) هستند. هلدینگ صنایع شیر پگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده صنعت لبنیات در خاورمیانه ۲۹ زیرمجموعه تولیدی دارد و در نوع خود در منطقه بی‌نظیر است.

تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید