پپسی بهتره یا کوکاکولا؟

پپسی بهتره یا کوکاکولا؟

کوکاکولا

کوکاکولا با لوگوی قرمز و نوستالژیکش مخاطبان بسیاری دارد. بسیاری از وفاداران به برند کوکا کولا، شیرینی کمتر و گاز بیشتر این نوشابه گازدار را دلیل علاقه به آن اعلام کرده اند. این نوشابه پرطرفدارترین نوشابه ایران است.

کوکاکولا در چند کشور جهان به فروش می رسد؟

  • در مورد این نوشیدنی باید بدانید که کوکاکولا در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد.

کوکاکولا محصول کجاست؟

  • این نوشیدنی محصول شرکت آمریکایی کوکاکولا است و یکی از نمادهای فرهنگی ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. کوکاکولا شناخته شده‌ترین نام تجاری در جهان و دومین واژه شناخته‌شده زبان انگلیسی در جهان است.

ارزش نام تجاری کوکاکولا چقدر نخمین زده شده است؟

  • ارزش این نام تجاری بیش از ۶۷ میلیارد دلار تخمین زده شده‌ است.

توضیحات:

  • در بسیاری از کشورهای غربی این نوشابه با نام عنوان ساده‌تر Coke نامیده می‌شود و در خاورمیانه و ایران به اختصار آن‌را کوکا می‌گویند.
  • شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرمول ساخت کوکاکولا برای نخستین بار در سال ۱۸۸۶ به صورت یک نوشیدنی، توسط جان پمبرتون داروساز آمریکایی و در شرکت مواد شیمیایی او ابداع شد. کتابدار او فرانک رابینسون انتخاب نام کوکاکولا را به او پیشنهاد داد و لوگوی دست‌نویس و سلیس آنرا خطاطی کرد که تا به امروز به عنوان لوگوی این شرکت و این نوشیدنی پابرجاست.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید: ثبت نام تامین کنندگان


پپسی

دومین و پرطرفدارترین نوشابه در بین کاربران فیدیلیو پپسی است. هر چند که عده‌ای این نوشابه را به دلیل شیرینی زیاد و گاز کمش دوست ندارند اما با این حال پپسی طرفداران متعصب زیادی در ایران دارد که رگ گردنشان حسابی برای این برند بیرون زده است.

میدونستی نام پپسی قبلا پپسی کولا بوده؟

  • این برند در گذشته پپسی‌کولا نامیده می شد تا سال ۱۹۶۵ توسط شرکت پپسی کولا تولید می‌شد؛ اما از سال ۱۹۶۵ در پی ادغام شرکت پپسی کولا و شرکت فریتولی، این محصول توسط شرکت پپسی‌کو تولید می‌شود.

پپسی اولین بار توسط چه کسی معرفی شد؟

  • پپسی اولین بار در سال ۱۸۹۳ توسط داروساز جوانی به نام کیلب برادهم اهل نیوبرن در ایالت کارولینای شمالی در کشور آمریکا معرفی شد. هدف برادهم از تولید این نوشیدنی درمان درد معده بود.

نام پپسی از چه کلمه ای برگرفته شده است؟

  • نام  پپسی بر گرفته شده از پپسین (Pepsin)، آنزیمی است پروتئینی که از سلولهای اصلی معده ترشح می‌شود و به هضم پروتئینها کمک می‌کند. این شرکت در زمینه تولید انواع نوشیدنی‌های غیر الکلی فعالیت داشت که پپسی معروف‌ترین آن‌هاست.

توضیحات:

  • در دسامبر ۲۰۱۲ اعلام شد که پپسی شیرین کننده‌های مصنوعی پپسی رژیمی را با هدف افزایش سهم بازارش از این نوع نوشابه‌ها اصلاح خواهد کرد.
  • پپسی همیشه رقیب بزرگ کوکاکولا بوده و در نظر سنجی که توسط فیدیلیو انجام شده هم پپسی پس از کوکاکولا پرطرفدارترین نوشابه نزد ایرانیان است. طعم خوب و گاز کمتر دلیل محبوبیت این نوشابه از سوی شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام شده است. ضمن اینکه برخی اعلام کرده اند که نوشابه کوکا طعم و بوی گلاب می دهد و به همین دلیل پپسی را انتخاب می کنند.
  • البته این دو برند فاصله کمی از لحاظ محبوبیت با هم دارند و بین طرفدارانشان کل‌کل‌های بسیاری وجود دارد. درست مانند طرفدارن استقلال و پرسپولیس.

تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید