چگونه در تیک تاک عضو شویم؟

چگونه در تیک تاک عضو شویم؟

نحوه عضویت در تیک تاک

تیک تاک چیست؟

تیک‌ تاک (TikTok) شبکه‌ای اجتماعی است.

تیک تاک چه کاربردی دارد؟

تیک تاک برای تولید محتوای ویدئویی کوتاه و به‌اشتراک‌گذاری آن‌ استفاده می‌شود.


این اپلیکیشن به شرکتِ چینی ByteDance تعلق دارد و نسخه‌ی بین‌المللی اپلیکیشن‌ِ چینی Douyin محسوب می‌شود.

این پلتفرم از قابلیت‌های متنوعی مانند اضافه‌کردن فیلتر یا استیکر یا موسیقی در پس‌زمینه‌ی محتوا پشتیبانی می‌کند و امروزه با سرعتی باورنکردنی در حال رشد است.

برنامه تیک‌ تاک به کاربران اجازه می‌ دهد که موزیک‌ ویدئوهای بسیار کوتاه ۳ الی ۱۵ ثانیه‌ای بسازند. با استفاده از موزیک و جلوه های ویژه، فیلم های عالی خود را با گرفتن لحظات خنده دار و خاطره انگیز برای به اشتراک گذاشتن با دنیا استفاده کنید. فیلم های خود را با فیلترها و جلوه های ویژه، برچسب های سرگرم کننده، موسیقی و غیره بگیرید. 100+ برچسب ایموجی و فیلترهای چهره سرگرم کننده به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا شما ویدیوهای خود را زیباتر کنید.

بدانید:
  1. برنامه تیک تاک یک شبکه اجتماعی چینی است که از طریق گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل ios و اندروید قابل دسترس است.
  2. تیک‌ تاک ظرف دو سال توانست خود را به جایگاهی برساند که اکنون از آن به عنوان رقیبی برای نت‌فلیکس، یوتیوب، اسنپ‌چت و حتی فیس‌بوک یاد می‌کنند.
  3. اپلیکیشن تیک تاک توانست در بیش از 150 کشور دنیا که به 75 زبان صحبت می‌کنند، بیش از یک میلیارد دانلود را برای خود ثبت کند.

با کمک اپلیکیشن تیک تاک ، کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاه خود را در حالت‌ها و با افکت‌های مختلف تهیه کرده و در شبکه‌های اجتماعی با دیگر کاربران جهانی به اشتراک بگذارند.

کاربرانی هم هستند که در تیک‌ تاک ویدئوهایی با اهداف آموزشی به‌اشتراک ‌بگذارند؛ اما اغلب این پلتفرم را به فضایی برای مشاهده‌ی محتوای سرگرم‌کننده می‌شناسند و سلبریتی‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی از ظرفیت عالی و کاربران زیاد این اپلیکیشن برای مقاصد خود بهره می‌برند.


برخی از قابلیت های برنامه ‏‏Tik Tok :

  • امکان ویرایش ویدیو های خود با ابزار های پیشرفته
  • امکان استفاده از فیلتر های جذاب و ایموجی های مختلف برای ویدیو های خود
  • امکان اشتراک گذاری ویدیو های خود با دیگر کاربران
  • امکان مشاهده ویدیو های دیگر کاربران
  • دارای موزیک های محبوب و رایگان
  • امکان ادغام جدید ترین موزیک ها و ویدیو های خود
  • به تماشای میلیون ها ویدیو بپردازید که به طور ویژه برای شما انتخاب شده اند.
  • یک فید ویدیو به طور اختصاصی برای شما با توجه به ویدیوهایی که قبلا مشاهده و یا لایک کرده اید، طراحی می شود و ویدیوهای مخصوص را به شما پیشنهاد می دهد.
  • توسط یک جامعه ی جهانی، به منابع سرگرم کننده و الهام بخش متصل شوید و خودتان را سرگرم کنید.
  • آشنایی با سازنده هایی از سراسر جهان
  • اضافه کردن موزیک های مورد علاقه تان به ویدیو ها
  • حاوی ابزار های ادیت قدرتمند برای تولید ویدیو
  • وجود دسته بندی های مختلف ویدیو برای انواع سلیقه ها

شبکه اجتماعی TikTok به اپلیکیشن رقیبی برای فیسبوک و اینستاگرام تبدیل شده است.


نحوه ساخت حساب کاربری در Tik Tok

  • برنامه تیک تاک را باز کنید. این اپلیکیشن به شکل یک نت موسیقی در پس زمینه ای سیاه است.
  • با لمس آیکون گوشه سمت راست پایین صفحه ثبت نام باز خواهد شد.

توجه شود: اگر پیش از این ثبت نام کرده اید تنها روی دکمه Log in را لمس کنید.شما بدون ثبت نام قادر به جستجو میان ویدیوهای آپلود شده در اپلیکیشن هستید ولی نمی توانید آن ها را لایک کرده یا برایشان کامنت بگذارید.

  • برای ثبت نام می توانید از حساب فیس بوک، ایستاگرام، توییتر یا گوگل خود استفاده کنید.
  • ثبت نام خود را در این صفحه تایید کنید. بسته به اپلیکیشنی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید باید یکی از حساب های کاربری خود را انتخاب کرده و سپس با لمس دکمه Continue یا Connect به صفحه بعد بروید.

اولین‌باری که برنامه تیک تاک را اجرا می‌کنید، از شما درباره‌ی سبک‌های دلخواهتان سؤال می‌شود. گزینه‌هایی همچون کمدی، سرگرمی، استعداد، زیبایی، حیوانات، آموزشی و چندین مورد دیگر دراختیارتان هستند تا با انتخاب هر‌کدام، علایق خود را به تیک تاک اعلام و ویدئوهایی مرتبط را در برنامه مشاهده کنید. در صفحه بعدی نیز، باید جنسیت خود را برای تیک تاک مشخص کنید. به همین سادگی مراحل اولیه ثبت‌نام تمام می‌شود و وارد برنامه می‌شوید.

توجه شود: برای تماشای ویدئوها و استفاده از برخی امکانات، به ثبت‌نام در برنامه نیازی نخواهید داشت. برای مثال، تنها با طی‌کردن مراحل قبل، یعنی مشخص‌کردن علایق و جنسیت خود، وارد برنامه می‌شوید و می‌توانید ویدئوها را تماشا کنید و کامنت‌ها را بخوانید و آی‌دی یا هشتگ جست‌وجو کنید. اما برای امکانات دیگر همچون ارسال کامنت و لایک‌کردن ویدئوها و فالو‌کردن لازم است که در برنامه ثبت‌نام کنید.

خلاصه این مطب:

برای انجام ثبت‌نام نهایی، باید روی گزینه Profile در نوار پایین برنامه بزنید و سپس گزینه SignUp را انتخاب کنید. در این مرحله، می‌توانید از چند طریق در برنامه عضو شوید؛ از‌جمله شماره‌تلفن، ایمیل، فیسبوک و جیمیل. بعد از ثبت‌نام، به صفحه پروفایل خود هدایت خواهید شد.


تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید