کسب و کار خود را با صادرات توسعه دهید

کسب و کار خود را با صادرات توسعه دهید

کسب و کار خود را با صادرات توسعه دهید

صادرات

آموزش صادرات و صادرات کالا روشی برای افزایش فروش و سودآوری کسب وکار است.

با صاردات کالا شما می توانید به بازارهای بیشتر و در نتیجه مشتریان بیشتر دسترسی داشته باشید. این امر باعث افزایش حجم تجارت شما و سودآوری بیشتر می شود.

در این بخش از سایت آیسکپورت (Ixport)  اطلاعات کاملی برای یادگیری از کلیه سطوح مبتدی تا حرفه ای صادرات ارائه شده است. سایر اطلاعات ارائه شده در سایت عبارتند از:

  1. تحلیل کشورها و گروه های کالایی صارداتی : اطلاعاتی کاملی از بازارهای صادراتی و تحلیل کشورهای مختلف و گروه های کالایی مختلف ارائه گردیده است. برای تحلیل تخصصی تر و بیشتر بازارهای صادراتی شما می توانید از طریق تعریف پروژه با متخصصان تحلیل بازار ما در ارتباط باشید که در بخش متخصصی تحلیل بازار ، لیست این همکاران آورده شده است. سایت ایکسپورت ساختار، کیفیت و تکمیل پروژه را تضمین نموده و همچنین پرداخت بین طرفین را از طریق سایت آیکسپورت انجام میشود.
  2. مشاوره با متخصصان صادرات : برای مشاوره صاردات لیستی از متخصصان مرتبط در سایت ارائه شده است که شما می توانید از طریق ارسال پیام، برقراری تماس تلفنی و یا تنظیم ملاقات حضوری با این متخصین امور صادرات در ارتباط باشید.
  3. دوره ها و مطالب آموزشی صادرات : مطالب آموزش تخصصی و دوره های آنلاین مختلفی در سایت آیکسپورت به صورت رایگان ارائه شده است. از طریق بخش آموزش صادرات شما می توانید به این مطالب دسترسی داشته باشید. همچنین در بخشی در سایت وجود دارد که دوره‌های سایر متخصصین صادراتی در ان بخش گردیده است. برای آموزش صاردات محتوای مختلفی در سایت قرارداد شده است. برخی از این دوره ها حضوری و برخی دیگر به صورت آنلاین قابل خریداری است.

آیا شما بدنبال افزایش و رشد کسب و کار خود برای صادرات هستید؟ توان شرکت و کسب و کار خود را در خصوص ورود به اولین بازار صادراتی یا توسعه به بازارهای جدید صارداتی یا ورود به بازارهای صادراتی چالشی و دارای رقابت بالا ارزیابی نماید.

شرکت کیارش تجارت  آمادگی خود را جهت همکاری با صادر کنندگان محترم جهت صادرات محصولات متنوع این شرکت حتی با برند مورد نظر صادر کنندگان عزیز را دارد.

سوالی دارید ؟‌ با کارشناسان ما تماس بگیرید !

شماره های تماس :
کارخانه : 05836211159
مدیریت : 09153861761
مدیر فروش : 09935907409

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید