۴ دلیل برای اینکه با پلتفرم‌های فروش کالا همکاری کنیم!

۴ دلیل برای اینکه با پلتفرم‌های فروش کالا همکاری کنیم!

۴ دلیل برای اینکه با پلتفرم‌های فروش کالا همکاری کنیم!

ین روزها خرید و فروش آنلاین کالاها با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت است و به زودی تبدیل به یکی از روش‌های کاملا اساسی برای تجارت انواع کالاها خواهد شد. تجارت آنلاین در حال حاضر در حوزه تک‌فروشی بیشتر دیده می‌شود؛ اما عمده فروشی آنلاین کالا هم در ۵ سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که به نظر می‌آید نشانه‌ای از رشد این حوزه در سال‌های آینده باشد.

شکل زیر، رشد تجارت B2B آنلاین در دنیا را طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ نشان می‌دهد. همانطور که می‌بینید، خرید و فروش کالاهای عمده در دنیا به سرعت به سمت آنلاین شدن می‌رود.

اگر نمی‌دانید تجارت B2B یا بیزینس به بیزینس چیست، مطلب (خرید و فروش B2B چیست؟) را بخوانید.

خبر خوب اینکه هیچ‌ زمانی به اندازه امروز، شروع کار فروش آنلاین برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط آسان نبوده است! پس اگر کارگاه تولیدی هرگونه محصولی را دارید، فروش عمده اینترنتی محصولتان را به پلتفرم‌های تجارت عمده بسپارید.

 

چرا با وبسایت‌های عمده فروشی آنلاین کالا همکاری کنم؟

در ادامه  ۴ دلیل برای شروع کسب و کار آنلاین و همکاری با وبسایت‌های فروش کالا را با هم مرور می‌کنیم! با ما همراه باشید

۱- کاهش هزینه‌ها!

 

کار با وبسایت‌های خرید و فروش کالا هزینه بسیار کمی نسبت به روش‌های فروش دیگر دارد. البته که همکاری با وبسایت‌های فروش کالا هم نیاز به هزینه و انرژی دارند. اما اگر یک مقایسه کوچک بین اجاره کردن مغازه و این روش داشته باشید، متوجه هزینه بسیار پایین این روش فروش می‌شوید.

در این مسیر، میتوانید با درنظر گرفتن پیشنهادات ویژه و قیمت رقابتی برای کالاها، بسیار پیشرفت کنید و سود خوبی به دست آورید. به عنوان مثال، فرض کنید یک بنر در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی با ۱۰۰۰۰ بازدید روزانه دارید. این به این معناست که با هزینه کمی، محصولات شما ۱۰۰۰۰ بار به نمایش درمی‌آید! چه چیزی از این بهتر؟

 

قطعا شما هم در اطراف خود تولیدکنندگان و فروشندگانی را می‌شناسید که با استفاده بهینه از همین وبسایت‌های واسطه خرید و فروش کالا، سود خوبی به دست آورده‌ و کسب و کار خود را گسترش داده‌اند!

از طرفی، همانطور که احتمالا می‌دانید یکی از چالش‌های بزرگ تولیدکنندگان و عمده‌فروشان، پیدا کردن مشتری است! فروش عمده در اینترنت، هزینه‎‌های جانبی یافتن مشتری را بسیار کم می‌کند. چون این پلتفرم‌ها، با داشتن تعداد زیادی بازدیدکننده شانس دیده شدن محصول عمده شما را تا حد زیادی از بین می‌برند و محدودیت‌های جغرافیایی را کنار می‌زنند.

۲- تجربه خوب کاربران از خرید

به دلیل تغییر سبک زندگی اجتماعی و مشغله‌های زیاد افراد، هر روز به تعداد کسانی که خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند بیشتر و بیشتر می‌شود.

زن کارمند با خود فکر می‌کند که ۲ انتخاب دارد:

برای خرید از محل کار خود به مرکز خرید برود، پس از گشت و گذار و دیدن چندین مغازه خرید کند، در ترافیک گیر بیفتد و پس از آن خسته به منزل برسد!

و یا به خانه برود و از طریق موبایل، به سادگی خرید کرده و در کنار خانواده خود باشد تا ۳-۲ روز دیگر خرید به دستش برسد.

و در بیشتر موارد، او گزینه دوم را انتخاب می‌کند!

 

و یا تصور کنید مغازه‌داری در سنندج برای خریدهای مغازه خود، ۲ انتخاب دارد:

هر ۲ هفته یکبار به تهران بیاید، به بازار بزرگ رفته و پس از گشت و گذار و دیدن تولیدکننده‌ها و عمده‌فروشان مختلف، کالای موردنظر خود را اتنخاب و خرید کند. به شهر خود برگردد و کالاها را تحویل بگیرد.

و یا از طریق اینترنت، تولیدکنندگان مختلف و محصولاتشان را رصد کند. نظرات سایر خریداران را بخواند. محصولات موردپسندش را اینترنتی سفارش دهد و در سنندج تحویل بگیرد.

در حال حاضر بیشتر مغازه‌داران و کسانی که خرید عمده دارند، طبق عادت و آموزش‌های سنتی که دیده‌اند، روش اول را انتخاب می‌کنند درحالیکه روش دوم، زمان و هزینه بسیار کمتری می‌برد. اما در آینده نزدیک، خرید عمده هم هر چه بیشتر به سمت اینترنتی شدن پیش رفته و همه‌گیر می‌شود.

 

۳- شناخت رفتار مشتریان

یکی از جذابیت‌های کسب و کار آنلاین، اطلاعاتی است که از مشتریان و رفتار آنها بدست می‌آورید. اطلاعاتی از این قبیل که:

چند بار محصولات شما دیده شده اند؟

نسبت مشاهده به خرید محصول شما چقدر است؟

تبلیغات چند درصد فروشتان را بالا می‌برد؟

کدام  محصولات بیشترین طرفدار را دارند؟

نظر خریداران درباره محصولات شما و رقبایتان چیست؟

با بررسی آمار و ارقامی که از آنالیز محصولات در پلتفرم‌های فروش کالا بدست می‌آورید، می‌توانید فروش خود را بهبود داده و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

۴- شناخته شدن بیشتر!

کار با وبسایت‌های فروش کالا، مسئولیت رشد و دیده شدن شما توسط افراد را از شانه شما برمیدارد!

به وسیله امکانات این وبسایت‌ها، به مشتریانی از نقاط جغرافیایی دیگری دست پیدا می‌کنید که در حالت سنتی به هیچ وجه امکان دسترسی به آنها را پیدا نمیکردید!

فرض کنیم شما تولیدکننده محصولی در ارومیه هستید.

در حالت سنتی، محصولاتتان احتمالا توسط افرادی خریداری می‌شوند که در محدوده‌ جغرافیایی آذربایجان و اردبیل و… قرار دارند و فردی که در مشهد، به کالای شما نیاز دارد، اصلا خبردار نمی‌شود که شما محصول موردنیاز او را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کنید.

اینجاست که به سادگی، وبسایت‌های تک‌فروشی و عمده فروشی آنلاین کالا به کمکتان می‌آیند و با بازاریابی دیجیتال، محصول تولیدی شما را به تمام افرادی که در اقصی نقاط کشور ممکن است به آن نیاز داشته باشند نمایش می‌دهند.

تماس با ما

کارخانه : 05836211159
مدیریت : 09153861761
مدیر فروش : 09935907409

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید