برندهای معتبر چیپس و پفک ایران

برندهای معتبر چیپس و پفک ایران

برندهای معتبر چیپس و پفک در ایران


اگر علاقه مند به مطالعه در مورد روند خط تولید چیپس هستید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خط تولید چیپس معمولی


1-چی توز:

 

  • گروه صنایع غذایی دینا متشکل از ده شرکت است. سهام تمامی این شرکت ها (به استثناء شرکت قوطی آلومینیومی کاوه) به رغم آن که از نظر مالکیت و مدیریت مستقل هستند، در اختیار یک خانواده قرار دارد .
  • نخستین شرکت عضو این گروه در سال ۱۳۳۸ بنیان گذاری شد. از آن هنگام تا به امروز، این گروه طی سال ها تلاش بی وقفه به اعتباری دست پیدا کرد که حاصل شفافیت، تعهد، انسجام و پیشرفتی خستگی ناپذیر بود .
    این شرکت هم اکنون در گسترۀ وسیعی، از جمله شیشه زدن نوشابه های غیرالکلی، تولید اسنک، ساخت قوطی های آلومینیومی، صندوق و جعبه های پلاستیکی و تولید پودر پنیر فعالیت دارد. شاخۀ پخش دینا مسئولیت پخش تمامی این محصولات را بر عهده داشته و بی تردید یکی از گسترده ترین و به روز ترین واحدهای فروش و پخش در کل کشور است .

2-مزمز:

  • با تاسیس این شرکت در سال ۱۹۹۲ و تولید چیپس طبیعی به عنوان نقطه شروع تولیدات آن، مزمز یکی از اولین شرکت هایی بوده که توانسته است به تولید چیپس بسته بندی شده با کیفیت بالا در ایران بپردازد.
  • از همان روزهای ابتدایی مزمز به یک شرکت برجسته تولید کننده چیپس با کیفیت بالا تبدیل گردید. ماموریت آن در سالهای آغازین بر ارتقا کیفیت محصولات و بسته بندی چیپس در ایران، گسترش و نو آوری در محصولات در صنایع غذایی و اسنکها، صادرات به بازار بین المللی و برآورده ساختن سلیقه ها و نیازهای مختلف مشتریان متمرکز بود.
  • امروزه شرکت مزمز به نقطه ای رسیده است که نام آن اطمینان مصرف کالاهای این شرکت را برای مصرف کنندگان تضمین می کند. با تولید یک نوع طعم در چیپس شروع شد و امروزه بیش از ۱۵ نوع طعم در صنعت تولید چیپس و همچنین اسنک و آجیل در ایران و در سطح بین المللی عرضه می گردد.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید :ثبت نام تامین کنندگان


3-لینا:

 

  • گروه صنعتی لینا در سال 1380 با هدف بهبود در کیفیت صنعت ذرت حجیم شده (اسنک ذرت) و ارائه محصولات جدید مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به بهره برداری رسید.
  • این شرکت در زمینه تولید فرآورده های ذرت حجیم شده موفق گردیده برای اولین بار در ایران اسنک ذرت با رنگ طبیعی و با روغن بدون ترانس و برای اولین بار در جهان اسنک ذرت با خواص پروبیوتیک (پرولینا) را تولید و به بازار عرضه نماید.

گروه صنعتی لینا با بکارگیری ماشین آلات پیشرفته دنیا در خطوط تولید اسنک ذرت مانند:

  1. نسل جدید خشک کن ها
  2. سیستمهای جدید جهت نگهداری و انتقال مواد اولیه از قبیل روغن و ذرت
  3. خودکفایی در ساخت ماشین آلات مشمول تحریم
  4. نرم افزارهای اختصاصی
  • و نظارت کامل در واحد کنترل کیفیت تاکنون موفق به ارائه فرآورده های ذرت حجیم شده جدید، سالم و خوشمزه گردیده است.
    گروه صنعتی لینا اسنک ذرت را به کشورهای مختلف جهان منجمله کانادا، بحرین، آذربایجان، پاکستان، ارمنستان، عراق، افغانستان، قطر و امارات صادر می کند و تا کنون موفق به دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2008، سیستم مدیریت مبتنی بر قواعدHACCP، سیستم مدیریت ایمنی غذا ISO22000-2005 از TUVNORD و گواهینامه R&D از سازمان صنایع و معادن و همچنین گواهینامه نشان حلال از اتاق بازرگانی به خاطر تولید اسنک ذرت با رنگ طبیعی و روغن بدون ترانس شده است.

4-چاکلز:

 

  • اندیشه تولید برند چاکلز اولین بار در سال ۱۳۸۸ به ذهن گروه جدید مدیریت شرکت صنایع غذایی به آرا رسید.با توجه به تولید بدون تنوع و سنتی فرآورده های حجیم شده ذرت،نیاز به تولید این نوع محصول با استفاده از فن آوری روز دنیا احساس می شد.
  • در همین راستا صنایع غذایی به آرا بر آن شد تا محصولی سالم،با ارزش غذایی بالا و خوشمزه را در کنار محصول چیپس سیب زمینی (کرانچیپس) در سبد محصولات خود اضافه و به مصرف کنندگان ارائه نماید.
  • در پی این رویه شرکت به آرا برای اولین بار در ایران،اسنک ذرت با شکل فنری را تولید نمود که با توجه به استقبال مصرف کنندگان،اسنک چاکلز با شکل های توپی،حلقه ای وساده در سه طعم پنیری و برای اولین بار کچاپ تند و همچنین طعم پنیر و سبزیجات به سبد محصولات چاکلز نیز اضافه شد.

5-تاپیس:

 

 

  • محصولات شرکت صنایع غذایی شهدپاک با نام تجاری تاپیس در محل کارخانه این شرکت توسط مجهزترین ماشین آلات تولید و بسته‌بندی، در قالب یک فرآیند کاملاً بهداشتی و پیشرفته در بخش‌های مختلف تولید می‌شود.
  • از مهمترین ویژگی های محصولات تاپیس، علاوه بر کیفیت مواد اولیه و بسته‌بندی‌های زیبا، دارای متنوع‌ترین چیپس ها در بین رقبای خود می باشد.

اگر علاقه مند به مطالعه در مورد روند خط تولید چیپس همسان هستید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خط تولید چیپس همسان


تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید