تشخیص وب سایت های واقعی

تشخیص وب سایت های واقعی

تشخیص وب سایت های واقعی

اگر میخواهید 4 راه ابتدایی برای تشخیص وب سایت های حقیقی را بدانید ابتدا این مطلب را مطالعه کنید.

نحوه تشخیص وبسایت های واقعی


اگر میخواهید 3 راه بعدی تشخیص وب سایت های حقیقی را بدانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

3 راه برای تشخیص وب سایت های حقیقی


علاوه بر 7 راهکاری که در دو مقاله قبلی مطرح شد 3 راهکار نهایی ذکر می شود که تشخیص آن ها مقداری دانش در این زمینه می طلبد.

سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت را بررسی کنید.

  • اکثر کشورها و صنایع دارای قوانین و مقررات حریم خصوصی داده ها هستند که به وب سایت ها الزام می دهد که به کاربران خود اطلاع دهند که چگونه داده ها جمع آوری ، استفاده ، محافظت و ذخیره می شوند. این فرایند معمولاً با نوشتن یک سند سیاست حفظ حریم خصوصی و جلب رضایت کاربران برای خواندن آنها و موافقت با شرایط و ضوابط محقق می شود. در حال حاضر ، اکثر ما سیاست های حفظ حریم خصوصی را به اندازه کافی گذرانده ایم تا بدانیم یک شخص مناسب در مقایسه با مدرک معتبر چگونه است.
  • به غیر از خط مشی رازداری ، اگر از پلت فرم تجارت الکترونیک استفاده می کنید ، حتماً سیاست های ارسال و بازگشت آنها را بخوانید. این همیشه یک روش عالی برای تشخیص وب سایت قانونی از جعلی است. اگر وب سایت فاقد یکی از موارد می باشد، یا اگر در بهترین حالت ظاهر نشده است ، در تصمیم خود برای خرید از چنین سایت مشکوکی تجدید نظر کنید.

به آدرس اینترنتی توجه زیادی داشته باشید.

  • بررسی کنید که وب سایت در حال تلاش برای حمله فیشینگ هموگراف نیست. می توان مرورگرها را فریب داد تا نام دامنه های جعلی را به عنوان سایت های معتبر مانند دامنه ای که به عنوان xn--pple-43d.com به عنوان apple.com نمایش داده می شود ، نمایش دهند.
  • URL ها را می توان با استفاده از الفبایی که مشابه سایر زبان های خارجی و سمبولیک هست، دستکاری کرد. URL را می توان به گونه ای طراحی کرد که با استفاده از زیر دامنه ها ظاهر شود ، اما اگر دقیق بررسی شود ، نام دامنه واقعی درست قبل از TLD دامنه سطح بالا (top-level domain) ظاهر می شود.

یک راه ساده…

یک راه ساده برای تشخیص اینکه آیا URL یک حمله فیشینگ هموگراف است یا خیر این است که URL را در برگه دیگری کپی و جایگذاری کنید. وقتی روی نوار آدرس چسبانده می شود ، قبل از وارد کردن و بارگذاری سایت، آدرس “https:‎//www.xn--80ak6aa92e.com/‎” ظاهر می شود.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

علائم بارز بدافزار وب سایت را بشناسید.

  • حملات مخدوش کننده وب، پنجره های پاپ اپ مشکوک و تبلیغاتی که سعی می کند شما را ترغیب به کلیک بر روی آنها کند ، معمولاً نشان دهنده وب سایت های مخربی است که شما را برای بارگیری و اجرای برخی از بدافزارها در سیستم مجبور می کنند.
  • مراقب وب سایت هایی باشید که شما را به سایت های دیگر با محتوای تبلیغاتی یا صفحه ای مشروح هدایت می کنند که از شما می خواهد اطلاعات حساس را وارد کنید. هنگام کلیک روی تبلیغات همیشه مراقب باشید.

افزونه ها و ابزارهای امنیتی

آیا میدانید…

علاوه بر مراحلی که در مطلب فوق برای نحوه تشخیص قانونی بودن یک وب سایت بیان شد، ابزارها و افزونه هایی وجود دارد که می تواند به شما در حفظ امنیت آنلاین نیز کمک کند؟
سرویس هایی مانند Norton Safe Web و Virus Total URL ها را تجزیه و تحلیل می کنند و به ما می گویند که سایتی که ما به آن علاقه مند هستیم ایمن است یا مخرب. جدا از اقدامات احتیاطی پیش گفته ، چند برنامه افزودنی و ابزار نیز می تواند به ما کمک کند تا از بازدید از وب سایت های جعلی جلوگیری کنیم.

تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید