تغییرات عمده فروشی نسبت به گذشته

تغییرات عمده فروشی نسبت به گذشته

تغییرات عمده فروشی نسبت به گذشته

1. چندین سال است که در بازار ایران شاهد تغییر جایگاه عمده فروشان در زنجیره تامین شده ایم به این نحو که ایشان نقش خرده فروشی را نیز بر عهده گرفته اند .مثال بارز آن فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش است .این کسب و کارها با خرید عمده توانسته اند فروش محصولات را با تخفیف بیشتری به دست مصرف کننده نهایی برسانند.

2. جایگاه عمده فروشان در زنجیره تامین محصولات شوینده بین تولید کننده و مصرف کنندگان است .آن ها با خرید کلان از تولید کنندگان ، از آنها تخفیف می گیرند و محصولاتشان را با قیمت بالاتری در بازار به فروش می رسانند.

3. تولید کنندگان نیز از این روند راضی بودند زیرا تنها راه فروش محصولاتشان همین بود و آنها به تنهایی نمی توانستند از پس مخارج انبارداری و توزیع محصولاتشان در بازرا بر بیایند.اما با ظهور اینترنت و فضای مجازی ،بسیاری از تولید کنندگان خودشان به طور مستقیم ،با راه اندازی فروشگاه اینترنتی دست به فروش محصولاتشان زده اند تا بدون اینکه با عمده فروشان در تعامل باشند کالاهای خود را به دست مصرف کنندگان نهایی برسانند .

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

دیگر تغییرات عمده فروشی نسبت به گذشته

4. بسیاری از خرده فروشان توانسته اند از طریق فضای مجازی مشتری پیدا کنند بنابراین به طور مستقیم با تولید کنندگان وارد معامله شده اند.

5. بروز سایت هایی نظیر آمازون و اتسی در خارج کشور و همینطور دیجی کالا و بامیلو که اقدام به فروش محصولات به مصرف کننده نهایی کرده اند توانسته روند سنتی توزیع محصولات را شکسته و همچنین ذائقه مشتریان را نیز تغییر دهد.

6. در گذشته مشتریان صرفا انتخاب های محدودی داشتند و تنها می توانستند کالاهایی که عمده فروشان به بازار تزریق می کردند را بخرند ولی اکنون می توانند با یک سرچ ساده انواع و اقسام کالاهایی که دوست دارند را ببینند و به راحتی خریداری کنند.

7. اینگونه از شرکت های تنها با راه اندازی یک وب سایت توانسته اند به فروش میلیونی دست پیدا کنند.این گونه از کسب و کارهای جدید ،با حذف کردن هزینه ذخیره سازی و انبارداری می توانند کالا ها را با سود کمتری به نسبت عمده فروشان سنتی به دست مشتریان برسانند.


اگر از خواندن مطلب فوق لذت برده اید مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می دهیم.

بر روی لینک زیر کلیک نمایید

دلیل وجود عمده فروشان در بازار


تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید