راه اندازی کسب و کار تولیدی خانگی

راه اندازی کسب و کار تولیدی خانگی

ایده های کسب و کار تولیدی خانگی :

ایده های کسب و کار تولیدی خانگی، ایده هایی هستند که میتوانند در منزل آغاز شوند و نیاز به کمترین تخصص دارند.

1-ساخت چوب های معطر (عود)

اولین ایده کسب وکار تولیدی خانگی، درست کردن عود است. عود به طور گسترده ای برای مراسمات و موقعیت های خاص استفاده میشود. عود با دست یا دستگاه پیچیده درست میشود. شما به چوب بامبو، چسب چوب، عطر و غیره احتیاج خواهید داشت. اگر می خواهید تولید انبوه داشته باشید، پیشنهاد میشود، دستگاهی برای درست کردن عود خریداری کنید.

2-درست کردن ترشی

درست کردن ترشی، کار خانگی معمولی برای خانم های خانه دار است. قبل از شروع این کار باید دستور های مختلف درست کردن ترشی را تهیه کنید. میتوانید طعم های مختلفی مانند کلم، لیمو، سیر و غیره را امتحان کنید. زمانی که دستورهای ترشی را تهیه کردید، چند نمونه از آن درست کرده و شروع به بازاریابی کنید.شما همچنین باید برای آن ها بسته بندی مناسبی تهیه فرمایید.

3-درست کردن صابون ارگانیک

صابون ارگانیک صابونی طبیعی و دست ساز است که از گیاهان و روغن های ارگانیک ساخته میشود. خیلی از افراد صابون ارگانیک را ترجیح میدهند. روش تهیه صابون ارگانیک بسیار ساده است. رنگ طبیعی، روغن طبیعی، روغن مرطوب کننده و ظرف شیشه ای مواد لازم برای ساخت صابون طبیعی هستند. سرمایه مورد نیاز این کار بسیار کم است.

4-محصولات مو و زیبایی

محصولات مو و زیبایی به طور گسترده ای توسط خانم ها، مخصوصا در سالن های زیبایی استفاده می شود. این محصولات را میتوان در خانه با سرمایه کم تولید کرد. شما برای درست کردن محصولات مو یا زیبایی مناسب، به تخصص نیاز دارید.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

5-ساخت صابون مایع

ساخت صابون مایع یکی دیگر از ایده های خوب کسب و کار تولیدی خانگی است. شما باید در خانه صابون مایع درست کنید. برای درست کردن صابون مایع، فرمول ساخت، مواد لازم و بسته بندی بسیار مهم است. این کار میتواند با سرمایه کم آغاز شود.

6-درست کردن شکلات

درست کردن شکلات، شغلی خانگی، مخصوصا برای خانه دار ها و خانم ها، است. در این شغل باید در سایز ها و شکل های مختلف شکلات درست کنید. مواد لازم برای درست کردن شکلات: خامه، شکر، دانه شکلات آماده و قالب هستند. بسته بندی شکلات بسیار مهم است. حتما در بسته بندی آن از لوازم تزئینی استفاده کنید.


در این شرایط کرونایی ایده تولید ماسک را هم مورد توجه قرار دهید.


7-درست کردن روغن مو

ایده هفتم کسب و کار تولیدی خانگی، درست کردن روغن مو است. این کار خیلی برای خانم ها مناسب است. برای درست کردن روغن مو اول باید در مورد فرمول آن و نوع روغن تصمیم گیری کنید. روغن مو را میتوان در انواع مختلفی مانند :روغن نارگیل، روغن موی ریحان، روغن موی گیاهی، روغن موی آملا (Amla)، روغن موی چریش (neem) و غیره درست کرد. بعد از تصمیم گیری در مورد نوع روغن، باید مواد اولیه را تهیه و روغن مو را درست کنید و سپس در مورد بسته بندی و قیمت آن تصمیم بگیرید.

8-ساخت بیسکوییت خانگی

مورد بعدی درست کردن بیسکوییت خانگی است. در این شغل شما باید بیسکوییت های مختلف درست کنید. بیشتر مواد لازم برای درست کردن بیسکوییت را میتوان در منزل یافت. برای شروع این کار به دستور تهیه خوبی برای بیسکوییت های خانگی نیاز دارید.

9-تولید لباس

تولید لباس یکی دیگر از کارهای تولیدی خانگی است. در این شغل، شما باید لباس های سفارشی و مارک دار درست کنید. این شغل نیاز به دانش خیاطی و طراحی لباس دارد.

10-ساخت گوش پاک کن

گوش پاک کن بازار بسیار خوبی دارد. گوش پاک کن را به راحتی و با سرمایه کم میتوان درست کرد. برای درست کردن گوش پاک کن به چوب و پنبه نیاز دارید. برای کسب درآمد خوب، بسته بندی گوش پاک کن ها بسیار مهم است.

11-درست کردن زیور آلات مصنوعی

درست کردن زیور آلات با وسایل ابتدایی ایده بسیار خوبی برای خانم ها و دختران نوجوان است . انواع مختلفی از زیور آلات مصنوعی در بازار وجود دارد. برای شروع و راه اندازی این کار باید خلاق باشید. میتوانید آن ها را به صورت دست ساز درست کنید یا دستگاه آن را بخرید.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید