معروف ترین برند ماکارونی کدام است؟

معروف ترین برند ماکارونی کدام است؟

معروف ترین برند ماکارونی کدام است؟


ابتدا مطلب زیر را مطالعه نمایید.

معروف ترین مارک ماکارونی


1- زر ماکارون

  • مدیران و کارکنان زر ماکارون در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‏‌ای خود و دستیابی ایران به جایگاهی شایسته‌تر در صنعت و تجارت غذا، پروژه احداث و راه‏ اندازی بزرگترین مجتمع کارخانجات فرآوری عمیق غلات کشور با ظرفیت ۴ میلیون تن در سال و قابلیت دسترسی به شبکه حمل و نقل ریلی را آغاز نموده‌اند.
  • این مجتمع شامل مجموعه‏‌های تولیدی انواع نشاسته، آرد، گلوتن، نان صنعتی، قند مایع، ماکارونی، کیک، کلوچه، بیسکوئیت، شیرینی، شکلات، غذای کودک، غلات پرک‏ شده، کورن فلکس و خوراک دام همراه با سیلوهای بزرگ ذخیره‏ سازی خواهد بود.

2- تک ماکارون

  • تولید محصولات ماکارونی با بالاترین کیفیت و براساس استانداردهای جهانی مستلزم بهره گیری از خطوط مدرن و کنترل دقیق آن می باشد.
  • رشد کمی و کیفی محصولات تک ماکارون همگام با تحولات تکنولوژیک تولید محصولات ماکارونی انجام شده است.
  • شرکت تولیدی تک ماکارون همواره پیشرو در بهره گیری از تکنیک های نوین تولید ماکارونی و بسته بندی این محصولات در نوع خود در منطقه بوده است.
    پخش و توزیع انحصاری محصولات تک ماکارون در سراسر ایران توسط شرکت تکساران پارمیس در حال انجام است.

3- مانا

  • از سال 1386 تا 1388 گروه صنایع غذایی مانا به دلیل درخواست بالای مصرف کنندگان محصولات مانا، اقدام به خرید و نصب و راه اندازی خطوط با برترین تکنولوژی تولید ماکارونی بولر سوئیس و فاوای ایتالیا نمودند.
  • در حال حاضر با بیش از 35 سال سابقه در زمینه تولید ماکارونی و 20 سال با ماشین آلات تولید پیوسته مجهز به سامانه پلی ماتیک که بی نیاز از هر گونه عملیات دستی است، بیش از 50 مدل اسپاگتی، پاستا، لازانیا و پاستا نیمه آماده، با کیفیت مطلوب، تولید و روانه بازار می کند.
  • گروه صنایع غذایی مانا در مسیر تعالی خود ، کارخانه تولیدی آرد سمولینا را با هدف تأمین ماده اولیه با کیفیت در سال 1390 در شهرک کردان کرج و در زمینی به مساحت 50000 متر مربع مجهز به ماشین آلات کامل بولر سوئیس، تاسیس نمود.
  • گروه صنایع غذایی مانا در سال 1394 با توجه به دیدگاه مشتری مداری، موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای آلمان گردید. همچنین در سالهای 1395 و 1396 نیز ممیزیهای مراقبتی اول و دوم جهت نگهداشت سیستم های مدیریتی مذکور صورت گرفت؛ و همزمان با انتشار آخرین نسخه استاندارد ISO 9001، گروه صنایع غذایی مانا نیز در سال 1396 موفق به ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت خود و دریافت گواهینامه از شرکت TUV NORD آلمان گردید.
  • هم اکنون دفاتر مرکزی شرکت های ماکارونی و آرد و گروه شرکت توزیع و پخش مانا مشتمل بر پخش مانانسی و توزیع و پخش مانا در ساختمان گروه صنایع غذایی متمرکز شده است.

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید