نکته کلیدی برای تقویت سئو قسمت چهارم

تاثیر قالب سایت بر سئوی آن

نکته کلیدی برای تقویت سئو4


ابتدا مطلب زیر را مطالعه نمایید.

نکته کلیدی برای تقویت سئو قسمت سوم


تأثیر نظرات بر سئو

تعداد نظرات کاربران سایت تأثیر زیادی بر سئو وردپرس و گرفتن رتبه دارد. هر محتوایی که قصد دارید در رتبه‌های بالای گوگل قرار دهید را باید جوری بنویسید و منتشر کنید که کاربران زیادی ترغیب شوند راجع به آن نظر دهند.

در این صورت گوگل مطلب شما را به عنوان یک محتوای همیشه زنده در نظر گرفته و قطعاً در صفحه اول و حتی لینک اول خود جای خواهد داد. البته باید این را در نظر بگیرید که ارسال نظرات غیرواقعی توسط شما و یا ربات‌ها نه تنها تأثیر مثبتی ایجاد نکرده بلکه ۱۰۰ درصد امتیاز منفی برای شما خواهد داشت.

محتواهای شما باید کاملاً هوشمندانه نوشته شده و در جای‌جای آن از کاربر خواسته شود که در آن مشارکت کند و سؤالات و یا نظرات خود را در زیر آن برای شما ارسال کند تا ببینید جایگاه شما چطور تغییر خواهد کرد.

نکته: تعداد نظرات کاربران سایت یکی از تکنیک‌های ارزشمند در کسب رتبه بهتر برای سایت‌ها باقی بماند به شرطی که تقلب در آن نباشد.


اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان


افزایش امنیت وردپرس و تاثیر آن در سئو

امنیت به طور غیر مستقیم در بهبود سئو سایت تاثیرگذار است. برای جلب اعتماد گوگل و موتورهای جستجوگر باید وب سایت تان از امنیت قابل قبولی برخوردار باشد.

توجه: اگر اصول اولیه سئو سایت را هم به طور کامل اجرا کنید ولی سایت شما ریسک امنیتی بالایی برای کاربرانتان داشته باشد و این مورد را اگر گوگل تشخیص دهد به شما و صفحات سایتتان رتبه قابل قبولی نخواهد داد.

گوگل دوست ندارد به هیچ عنوان کاربرانش تجربه بدی از جستجو در آن داشته باشند. پس تمام تلاشش را بر روی رضایت کاربر یا User Experience اعمال خواهد کرد.

نکته: گوگل بخش Security را به سرچ کنسول خود اضافه کرده است تا در صورت بروز خطا یا هک شدن وب سایت سریعا آن را به صاحبان سایت اعلام کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را حل کنند.


مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید