هزینه های شروع کسب و کار را چطور محاسبه کنیم؟

محاسبه هزینه شروع کسب و کار

محاسبه هزینه شروع کسب و کار

یک تجارت موفق از سرمایه کافی نشأت می گیرید. در هر کسب و کاری اعم از کسب و کار خانگی ، اینترنتی و…. چالش های زیادی وجود دارد، اما با منابع کافی و برآورد هزینه شروع کسب و کار می توان این چالش ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.

برای شناسایی مخارج  شروع کسب و کار باید همه هزینه های تجاری را در مراحل اولیه تخمین بزنید. هزینه های لازم برای راه اندازی کسب و کار در دو بخش هزینه های ثابت و هزینه های متغیر قابل محاسبه است. باید دسته‌بندی هزینه‌ها به دقت انجام بگیرد و سپس هزینه کل را محاسبه شود.

هزینه های ثابت :

همان هزینه هایی است که به مقدار تولید یا سود کار شما بستگی ندارد و همیشه این گونه هزینه وجود دارد. این نوع هزینه از ملزومات راه اندازی هر کسب و کاری است که شامل هزینه های خرید تجهیزات و تاسیسات ، سکونت ، بیمه ، تدارکات ، تبلیغات و حسابداری می شود.

هزینه های متغیر :

برای محاسبه هزینه های راه اندازی کسب و کار از یک برگه گزارش کار استفاده کنید و در آن هزینه های مختلف را فهرست بندی کنید. اینکه دقیقا چه مقدار هزینه لازم است، بستگی به نوع کسب و کارتان دارد. همان طور که گفته شد بسیاری از کسب و کارهای خانگی را می توان با هزینه ای خیلی ناچیز شروع کرد. بالطبع کسب و کارهای بزرگتر هزینه های بیشتری در برخواهند داشت. حال که یک لیست جامع از تمام هزینه های پیش بینی شده دارید می توانید بودجه بندی درستی برای شروع کسب و کار خود داشته باشید.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

یک بودجه اصولی شامل چه مواردی می شود؟

یک بودجه واقعی و درست برای شروع کار باید شامل همه هزینه های ثابت و متغیری که در بالا به آن پرداختیم باشد.برای راه اندازی یک کسب و کار ، باید بودجه بندی اصولی در نظر بگیرید. یکی از اصولی که باید حتما در نظر بگیرید این است که برای تبلیغات بودجه منحصر به فردی تعیین کنید ودر شروع کار همه هزینه هایتان را کاهش بدهید بجز هزینه تبلیغات. در روند توسعه کسب و کارتان روزی به این میرسید که هرچه بیشتر هزینه صرف تبلیغات می کردید رشد کسب و کار شما بیشتر می شد.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید