چگونه شاد شویم؟

چگونه شاد شویم؟

پیشنهاد اول: یادگیری توانایی‌ها و مهارت‌های تازه 

یادگیری توانایی‌های جدید، به ما حس پیروزی و شادی می‌دهد و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می‌شود. این میزان بالا رفتن اعتماد به نفس، تاثیر بسزایی بر سلامت روان دارد. سلامت روان یعنی داشتن حس خوب نسبت به خود و دنیای اطراف و ادامه زندگی به نحو مطلوب.

پیشنهاد دوم: یک کار نیک انجام دهید

یک کار خیرخواهانه یا عمل مهربانانه، به افزایش قابل‌ملاحظه‌ای از احساسات خوشایند منتهی می‌شود.

کمک کردن، گوش دادن به حرف دوستان و مراقبت از نزدیکان باعث حس خوشحالی می‌شود.

کمی شیرینی یا کیک یا هرچیز دیگر، درست کنید و به کسی که می‌دانید نیازمند است و بچه‌های کوچک دارد هدیه دهید.

به راننده تاکسی لبخند بزنید. با اشتیاق به آدم‌های توی آسانسور سلام کنید. اطرافیانتان را در آغوش خودتان بکشید و کاری کنید که احساس نشاط کنند، حتماً خودتان هم احساس شادمانی بیشتری خواهید کرد.

پیشنهاد سوم: با خانواده وقت بگذرانید

سپری کردن لحظات با دوستان و نزدیکان و حمایت احساسی آن‌ها، منجر به بالا رفتن حس تعلق و ارزشمند بودن می‌شود. همچنین بودن با افراد مثبت موجب بالا رفتن سلامت روان نیز خواهد بود.

پیشنهاد چهارم: ورزش کنید 

ورزش کردن یا هر چیزی که باعث تحرک شود –مانند راه رفتن، دوچرخه سواری یا والیبال- نه‌تنها برای تندرستی بسیار مفید هستند بلکه باعث سلامت روان هم می‌شود.

با انتخاب هر تحرکی که از آن لذت می‌برید و با اضافه کردن به روزمرگی‌های زندگی می‌توان میزان خوشحالی و شادی واقعی را بالا برد.

اما هر تحرکی برای بدن رابطه‌ای مستقیم با ذهن دارد و باعث ترشح اندروفین (مسئول مبارزه با استرس)‌ و هورمون‌هایی می‌شود که احساس خوشحالی را در مغز بالا می‌برند.

پیشنهاد پنجم: سخنرانی انگیزشی گوش کن

سعی کنید سخنرانی‌هایی گوش کنید که واقعاً به شما امید می‌دهد و کاربردی است. نه آن‌ها که امید واهی می‌دهند و از شما می‌خواهند به شدت رؤیایی فکر کنید.

این سخنرانی‌ها واقعاً به شما روحیه می‌دهند و به شما می‌آموزند که چطور از چیزهای کوچک زندگی لذت ببرید. با آموزش‌های این سخنرانی‌ها یاد می‌گیرید چگونه ظرفیت تغییر را داشته باشید و بدون توجه به شرایطی که در آن قرار دارید خوشحال باشید.

برگرفته از سایت بیشتر از یک 


تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید