انواع رمز ارز

انواع رمز ارز

 


اگر میخواهید بدانید رمزارز و ارز دیجیتال چیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

رمز ارز و ارز دیجیتال چیست؟


1-کیف پول رمز ارز چیست ؟

کیف پول رمز ارز در حقیقت جایی است که کلید خصوصی شما در آنجا قرار دارد. این کیف پول می‌تواند یک دستگاه فیزیکی هدفمند (کیف پول سخت‌افزاری)، اپلیکیشنی در رایانه یا گوشی (کیف پول نرم‌افزاری) یا حتی یک تکه‌ کاغذ باشد.

کیف پول رابطی است که اکثر کاربران با استفاده از آن به تعامل با شبکه رمزارز می‌پردازند. انواع مختلف کیف‌پول‌ها، عملکردهای مختلفی از خود نمایش می‌دهند. به عنوان مثال یک کیف پول کاغذی نمی‌تواند برای امضای دیجیتال استفاده شود.

استفاده از کیف پول نرم‌افزاری بین کاربران رایج است چراکه کار با آن راحت‌تر است و استفاده از آن هزینه‌ای ندارد. کیف پول سخت‌افزاری امن‌ترین نوع کیف پول است. برای کاربرانی که دارایی رمزارز قابل توجهی دارند، استفاده از این کیف‌پول‌ها توصیه می‌شود. برای سایر کاربران با توجه به هزینه بالای کیف پول سخت‌افزاری، استفاده از نسخه نرم‌افزاری منطقی است.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

2-انواع رمز ارز چیست ؟

پس از ایجاد و ارائه بیت‌کوین بسیاری از دانشمندان به فکر ایجاد کاربردهای جدی برای رمزارزها افتادند. افزایش تمایل عمومی به استفاده از بیت‌کوین باعث سرعت گرفتن این ایده شد. به طوری که امروزه بیش از 10 هزار پروژه رمزارز رسمی و غیررسمی وجود دارد. در این میان هر پروژه هدف مشخصی دارد و برای نوآوری در یک حوزه از بلاک چین ایجاد شده است. در سایت «کوین‌مارکت‌کپ» (Coinmarketcap) که به عنوان یک سایت معتبر در حوزه رمزارزها شناخته می‌شود، بیش از 120 دسته مختلف برای رمزارزها ذکر شده است.

چند مورد از این دسته‌بندی‌ها مربوط به ارزهای دیجیتال پلتفرمی است. این ارزهای دیجیتال امکان ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و ثبت قراردادهای هوشمند را دارند. بنابراین بسیاری از پروژه‌ها بر بستر آن‌ها ایجاد می‌شوند و اکوسیستم آن‌ها را ایجاد می‌کنkد. از جمله این رمزارزها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • 1-اکوسیستم «پولیگون» (Polygon)        2-اکوسیستم «سولانا» (Solana)
  • 3-اکوسیستم «پولکادات» (Polkadot)     4-اکوسیستم «آوالانچ» (Avalanche)

تقریبا در تمام زمینه‌های ممکن پروژه‌های رمزارزی فعالیت دارند. چند نمونه معروف از انواع رمزارزها را در قسمت زیر مشاهده می کنید.

  • پروژه‌‌های انتقال فایل، پروژه‌های ذخیره‌سازی فایل، پروژه‌های در حوزه بازی‌های رایانه‌ای پروژه‌های در حوزه آموزش، پروژه‌های حوزه درمان و بهداشت اوراکل‌ها، قرارداد‌های هوشمند، توکن‌های طرفداری، اینترنت اشیا

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید