برخی دلایل شکست خوردن سایت ها

برخی دلایل شکست خوردن سایت ها

برخی دلایل شکست خوردن سایت ها


دلایل شکست سایت ها

 

  • عدم فعالیت مستمر

برای به نتیجه رسیدن در سایت نیازمند فعالیت منظم و مستمر هستید که متاسفانه این موضوع هم بطور قابل توجهی توسط اکثر مدیران سایت‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

  • عدم بازاریابی

هر سایتی نیازمند بازاریابی و معرفی به دیگران هست, راه‌هایی که شما می‌توانید سایت خود را بازاریابی کنید بسیار زیاد هستند مانند بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (سئو),تبلیغات, حضور در شبکه های اجتماعی و … .

داشتن یک سایت به تنهایی بدون معرفی تقریبا هیچ درآمدی ندارد حتی اگر شما بهترین محصول را ارائه کنید و یا بهترین طراحی رابط کاربری را داشته باشید.

 

  • رعایت نکردن قواعد سئو

از مهم ترین دلایل اصلی شکست کسب و کارهای اینترنتی رعایت نکردن قواعد سئو می باشد. شاید در ابتدای راه هستید و اطلاعات کافی از این مورد ندارید بهتر است زمانی را برای یادگیری و آموزش های مربوط به سئو برای خود اختصاص دهید. بدون استراتژی بازاریابی سئو نمی توان در راستای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی کاری را انجام داد.

 

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

 

  • نداشتن محتوای مفید

بسیاری از کاربرانی که در وب سایت های گوناگون وارد می شوند به محتوای آن وب سایت بسیار اهمیت می دهند و به آن اعتماد می کنند تا به محصولاتی که در سایت وجود دارد. بنابراین تولید محتوای مفید و جامع که مخاطب پسند نیز باشد می تواند از شکست کسب وکار اینترنتی شما نیز جلوگیری کند.

 

  • تبلیغات نامناسب

هر تبلیغ در فضای مجازی میتواند دنبال کننده دو هدف باشد؛ ایجاد برندینگ و ایجاد فروش سریع. شاید تعجب کنید اما ایجاد برند در ذهن مخاطب، تمرکز اغلب فروشگاه های بزرگ اینترنتی است و روی این موضوع بسیار بیشتر تبلیغات جهت فروش تمرکز میکنند.

در ابتدا شما نیاز به هزینه روی برند سازی ندارید اما اگر تبلیغات معمولی خود را به شکلی بدی به مخاطب ارائه دهید باعث تأثیر منفی در برند شما میشود.
یکی دیگر از دلایل شکست فروشگاه های اینترنتی، ارائه تبلیغات در مکان های نامناسب مثل سایت های تبلیغاتی، تبلیغات مزاحم و پاپ آپ و … هستند.

 

دلایل شکست سایت ها

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید