تاثیر ظاهر وب سایت در میزان بازدید آن

تاثیر ظاهر وب سایت در میزان بازدید آن

تاثیر ظاهر وب سایت در میزان بازدید آن


تاثیر ظاهر وبسایت در میزان بازدید

 

ظاهر وبسایت چقدر در بازدید آن اثر گذار است؟

اولین چیزی که در ورود به یک وبسایت توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند، طراحی و ظاهر وبسایت است. کاربران ترجیح می‌دهند مطالب مورد نیاز خود را از وبسایت‌هایی استخراج کنند که ظاهر آن وبسایت‌ها حس خوبی به آنان القاء می‌کند. وبسایتی که ظاهر مناسبی ندارد نمی‌تواند کاربر را برای مدت زمان زیادی در خود نگه‌دارد و این امر علاوه بر کاهش عملکرد مفید وبسایت، باعث بروز اشکالاتی همچون افت رتبه وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

امروزه درصد زیادی از کاربران اینترنتی مرور صفحات وب را توسط ابزارهای مختلفی از جمله تبلت و گوشی همراه انجام می‌دهند. طراحی ریسپانسیو شکل صحیحی از ظاهر وبسایت در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های موبایل و … به نمایش می‌گذارد. اگر طراحی ریسپانسیو نباشد، نمایش سایت در برخی ابزارها به درستی انجام نمی‌شود و همین امر باعث می‌شود کاربر رغبتی به گذراندن زمان خود در وبسایت شما نداشته باشد. این امر نیز علاوه بر تأثیر منفی بر روی عملکرد وبسایت، باعث کاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

 

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

 

 

در بخش ظاهر وبسایت بحث دیگری با عنوان تجربه کاربری مطرح است. منظور از تجربه کاربری به طور خیلی خلاصه احساسی است که از نمایش یک وبسایت به کاربر القاء می‌شود. این تجربه بستگی به مواردی همچون نحوه چینش عناصر یک وبسایت، استفاده از آیکن‌ها و تصاویر خاص و … در ساخت سایت دارد. در حقیقت UI و UX دو ملاک وابسته به یکدیگر در طراحی وبسایت می‌باشند که هر دو به طور موازی می‌بایست توسط طراح وبسایت به درستی پیشروی کنند تا نمایش یک وبسایت را به بهترین شکل ممکن برای بازدیدکنندگان آن فراهم کنند.

 

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید