بهترین چیپس های خارجی موجود در ایران

بهترین چیپس های خارجی موجود در ایران

بهترین چیپس های خارجی موجود در ایران

حدود ۹۵ درصد مردم در سراسر جهان به خوردن چیپس علاقه دارند.

خوردن تنقلات در بین مردم در هنگام سفر، مهمانی، دورهمی های دوستانه، تماشای فیلم و در اوقات فراغت بسیار رایج است، زیرا ما همیشه از خوردن خوراکی های متنوع لذت می بریم، یکی از محبوب ترین تنقلات چیپس می باشد، علاقه به این خوراکی محدودیت سنی ندارد، اما خوردن بیش از اندازه آن موجب از دست رفتن سلامتی فرد می شود، برای همین باید از بهترین برند با بالاترین کیفیت برای تهیه این میان وعده لذیذ استفاده کنیم.


1-نحوه تولید چیپس

به دلیل محبوبیت این خوراکی تولیدکنندگان باید در هنگام تهیه چیپس ها به نکات مهمی توجه کنند، تا محصول تولید شده توان رقابت با برندهای بزرگ را داشته باشد و همچنین برای سلامتی مضر نباشد.

  • برای تولید چیپس باید از سیب زمینی های مخصوص و مرغوب استفاده شود، که سایز و کیفیت مطلوب داشته باشند، از روغن های گیاهی سالم برای سرخ کردن محصول استفاده کنند و تجهیزات و ماشین آلات باید پیشرفته باشند، همچنین تمامی استاندارد های بین المللی باید در حین تولید رعایت شود، تا محصول به دست آمده کیفیت مناسبی داشته باشد، در بیشتر برندهای چیپس خارجی از مواد مرغوب برای تولید چیپس استفاده می کنند.
  • سیب زمینی های که مستقیم از مزرعه یا انبار به کارخانه آورده می شوند، را بر روی ریل هایی وارد خط تولید میکنند، سیب زمینی ها را شسته و تمام گل و لای موجود در آنها و غده های سیب زمینی جدا می شود.
  • سیب زمینی های شسته و آبگیری شده به سمت دستگاه پوست کن میروند تا پوست آنها جدا شود، که این کار به وسیله دستگاهی سنباده ای مانند انجام می شود و پوست های سیب زمینی را کاملا می گیرد، سیب زمینی ها دوباره شسته می شوند، سپس آنها را برش داده و شکل اصلی چیپس را ایجاد می کنند، دوباره آنها را شسته و خشک می کنند.
  • ورقه های سیب زمینی در ظرف هایی حاوی روغن داغ حدود ۳ دقیقه کاملا سرخ می شوند، لیز یک چیپس خارجی پرطرفدار است، که قبل از سرخ کردن چیپس های خود را در فر نیم پز می کند، چیپس های سرخ شده که هنوز گرم هستند طعم دار شده و به صورت یکسان در پاکت های مخصوص پر می شوند، حدودا در هر پاکت یک سیب زمینی استفاده می شود.
  • تنوع بالای چیپس در طعم و مزه مختلف سبب شده که هر فردی بسته به ذائقه ای که دارد به مصرف آن بپردازد و بازار خرید و فروش آن در تمامی فصل های سال رونق خاص خود را دارد و تقاضا برای مصرف آن بالا می باشد.

چیپس


2-چیپس خارجی

امروزه خوراکی های خارجی در بین مردم ایران بسیار محبوب و ترند شده اند، به طوری که می توان در هر فروشگاهی آنها را پیدا کرد، چون مواد بکار رفته و نحوه تولید این محصولات بسیار آنها را با کیفیت می کند، چیپس خارجی نیز از جمله این محصولات می باشد، که در طعم و برند های مختلف در بازار حضور دارد، سه تا از محبوب ترین برندهای خارجی چیپس در ایران به شرح زیر است:

1-چیپس پرینگلز:

  • محبوب ترین چیپس خارجی در بین مردم جهان برند پرینگلز(Pringles) می باشد. این برند چیپس های خود را با ترکیبی از آرد ها به ویژه آرد گندم با سیب زمینی تولید می کند و زیر مجموعه شرکت بزرگ آمریکایی پروکتر اند گمبل می باشد.
  • تنوع بالای چای در طعم و مزه مختلف سبب شده که هر فردی بسته به ذائقه ای که دارد به مصرف آن بپردازد و بازار خرید و فروش آن در تمامی فصل های سال رونق خاص خود را دارد و تقاضا برای مصرف آن بالا می باشد.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

چیپس پرینگلز کوچک

  • برای تولید چیپس های پرینگلز حدود ۴۰ درصد سیب زمینی و به مقدار بیشتری آرد گندم به همراه آرد برنج، آرد سیب زمینی و آرد ذرت استفاده می شود.
  • گفته میشود فقط نصف هر برش از چیپس خارجی پرینگلز طعم دار می شود برای همین باید با نحوه خاصی آنها را بخورید، تا لذت واقعی را از این محصول ببرید، تولید چیپسی که در خود غلات دارد شاهکاری بود تا این برند را جهانی، بزرگ و محبوب کند.
  • در سرخ کردن این محصول از روغن های سالم گیاهی استفاده می شود، پس یک انتخاب درست برای سلامتی است.
  • یکی از دلایل محبوبیت چیپس خارجی پرینگلز نحوه برش این محصول است، که به قطعات چیپس قطری یکسان و هم اندازه داده است، تا با دیدن آن لذت ببرید.
  • این محصول در سایز کوچک و بزرگ در بازار عرضه می شود که جعبه بزرگ پرینگلز تقریبا بیشتر از دو برابر بسته بندی های کوچک این محصول دارای چیپس است.
  • نحوه بسته بندی چیپس پرینگلز مناسب هدیه دادن در باکس های تنقلات است طعم های محبوبی داشته از جمله: فلفلی و تند، پنیری، باربیکیو، پیاز خامه ای، کلاسیک و…

شعار پرینگلز:

«وقتی بازش کنی دیگه نمیتونی جلوی خودتو بگیری»

2-چیپس لیز:

  • این برند چیپس خارجی نیز محبوب بوده و ابتدا در کشور کانادا تاسیس شد، همچنین در کشورهای دیگر نیز شعبه هایی برای تولید محصول خود دارد، طعم های متنوعی داشته و مهم ترین خصوصیت این محصول نحوه پخت آن است که ابتدا ورقه های سیب زمینی را در فر نیم پز کرده، سپس با مقدار کمی روغن سرخ می کنند، و نتیجه میشود محصولی سالم و لذیذ

3-دوریتوس:

  • دوریتوس دیگر برند محبوبی از چیپس است که در ایران نیز برای فروش عرضه می شود، این چیپس خارجی مدل چیپس ترتیلا است، مزه های متنوعی دارد که محبوب و لذت بخش هستند، در سال ۱۹۶۴ توسط شرکت فریتو لی که یکی از زیر مجموعه های شرکت پپسی می باشد تولید شد.
  • در سال ۱۹۶۶ این محصول به عنوان اولین چیپس ترتیلا در کشور آمریکا در بازار عرضه شد.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید