دلیل وجود عمده فروشان در بازار

دلیل وجود عمده فروشان در بازار

دلیل وجود عمده فروشان در بازار

 

  • تامین مالی

عمده فروشان با خرید عمده ای که از تولید کنندگان دارند ،در واقع کمک به تولید بیشتر محصولات آنان می کنند و متعهد می شوند که محصولات تولید کنندگان را در حجم بالا بخرند و به همین دلیل کارخانه داران اجناس خود را با قیمت پایین تری به این دسته از افراد می فروشند.از طرفی کاسبان عمده فروش ،کالاهای خود را به شکل اقساط به دست خرده فروشان رسانده تا زمانی که فروش آنها کامل شد پولشان را بگیرند.

  • تسهیل روند خرید کالا

در صورت نبود عمده فروش، تولید کنندگانی که علاقه ای به فروش محصولات خود ندارند ،نمی توانند کالایشان را به فروش برسانند.در واقع حضور عمده فروشان کمک بزرگی برای تولید کنندگان است.

  • انبارداری

از مزیت های بارز این افراد ،توانایی بالایشان در انبار کردن کالاها در حجم وسیع است . در صورت نبود عمده فروشان در بازار مواد شوینده ،انبار کردن محصولات با مشکل مواجه می شد.زیرا خرده فروشان توانایی یکسانی برای انبار کردن کالا در حجم بالا را ندارند.

  • حمل و نقل

این افراد به دلیل توانایی بالایشان در جابه جایی کالاهای در حجم بالا می توانند در فرآیند حمل نقل محصولات از کارخانه تا مغازه را سریع تر ،ارزان تر و با آسیب کمتری انجام دهند.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

چگونه می توان در این شغل موفق بود؟

  • سرمایه کافی

برای ورود به کار عمده فروشی مسائل و سختی هایی وجود دارد. در ابتدا شما باید سرمایه زیادی را داشته باشید تا بتوانید محصولات شوینده را در حجم بالا از تولی کننده داخلی بخرید .

  • داشتن ارتباطات مناسب

لازم است ارتباط های مناسبی را برقرار سازید تا از طیق آن بتوانید قرار دادهای سود دهی ببندید که هم تولید کننده راضی باشد و هم شما.

  • قدرت ریسک پذیری بالا

خرید محصولات به شکل عمده و رساندن آن به دست خرده فروشان همواره با ریسک هایی از قبیل سرقت،آتش سوزی،فاسد شدن و یا منقضی شدن کالا ها مواجه است. به خصوص زمانی که شما قصد وارد کردن کالا از خارج کشور را دارید .در این مواقع مسائل گمرکی نیز مطرح می شود.

در  نهایت از جمله امکانات و فرصت هایی که خرید اینترنتی برای مشتریان ایجاد می کند تحویل در همان روز،پشتیبانی ۲۴ ساعتع ،دریافت هدیه و انجام خرید از منزل است .اینگونه از شیوه خدمات توانسته مشتریان بیشتری را به سمت خرید اینترنتی بکشاند و کار را برای عمده فروشان سنتی که به دنبال سود کردن هستند سخت کند.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید