دو نکته برای یک خرید اینترنتی موفق

دو نکته برای یک خرید اینترنتی موفق

دو نکته برای یک خرید اینترنتی موفق

1. استانداردهای خودتون رو تعیین کنین

این قاعده را همیشه در نظر داشته باشید، قبل از این که فکر خرید در هر فروشگاه اینترنتی رو داشته باشید به دنبال شماره یا آدرس ایمیل در وب سایت آن ها باشید. اگر نتوانید به راحتی این اطلاعات را پیدا کنید، ادامه می‌دید یا خیر؟ برای شما مهم هست که فروشنده یک خرده فروش شناخته شده باشد یا یک فروشنده آماتور؟

پس قبل از هر گونه خریدی، استاندارهای خودتان را تعیین کنید. تصمیم بگیرید که در خرید آنلاین چه ریسکی می‌توانید انجام بدهید و چه خطراتی را می‌توانید به جان بخرید؟ اگه در یک وب سایت ناشناخته هدیه‌ای مناسب و یا کادویی غیر معمول پیدا کردید، از آن وبسایت خرید می‌کنید یا خیر؟ این دسته از سوالات رو قبل از خرید آنلاین از خود بپرسید تا سطح استانداردهای شما مشخص شود. دومین و یکی از مهم‌ترین قوانین خرید اینترنتی ، تعیین سطح استانداردهای شماست.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

2. از سایت‌های امن خرید کنین

یکی از مهم‌ترین قوانین خرید آنلاین همین مسئله هست. سایت‌های امن رمز گذاری شده یا برای جلوگیری از دیدن اطلاعات توسط شخص ثالث طراحی شدند. رمز گذاری اطلاعات یا رمز گذاری داده‌هایی را که منتقل می‌شود را مخلوط می‌کند. SSL (لایه سوکت‌های امن) پروتکل استانداردی برای رمز گذاری داده‌ها و احراز هویت کاربران هست.


اگر میخواهید بدانید SSL چیست و چه استفاده ای دارد؟ بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

SSL چیست و چه استفاده ای دارد؟


تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید