ویژگی های یک سایت خوب

دو عامل اثر گذار در بهبود سرعت سایت

دو عامل اثر گذار در بهبود سرعت سایت


ویژگی های یک سایت خوب

  • سرعت و قابلیت های صفحه

صفحات وب بایستی به سرعت بارگذاری شوند تا کاربران بتوانند خیلی سریع آنچه را که می خواهند، بیابند. بارگیری سریع وب سایت یکی از فاکتور هایی است که بر جذب کار تأثیر زیادی دارد. این بارگذاری نباید بیشتر از 3 ثانیه به طول بیانجامد. امروزه کاربران انتظار دارند آنچه را که می خواهند به سرعت به دست آورند و اگر وب سایتی کند باشد، خیلی زود آن را ترک می کنند.

قابلیت های وب سایت بایستی به خوبی به کاربران ارائه شود تا کاربران بتوانند هر چه آسانتر به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند و به آنچه که دنبالش هستند دست یابند. به طور مثال، هنگامی که کاربر بر گزینه ی “تماس با ما” کلیک می کند باید به همین صفحه هدایت شود و نه صفحه ی دیگری.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

  • قابل اعتماد بودن

منظور از قابل اعتماد بودن این است که وب سایت در هر ساعتی از شبانه روز و از هر جایی قابل دستیابی باشد. یک وب سایت خوب باید بروزرسانی های مرتب داشته باشد و اعلان ها و پیام ها را به موقع به کاربر ارسال کند.

  • امنیت

می توان گفت یکی از مهمترین موضوعات در هر وب سایتی امنیت آن می باشد. اگر وب سایتی ایمن نباشد و اطلاعات شخصی کاربران به خطر بیفتد، کاربران خیلی زود آن صفحه را ترک خواهند کرد.

اطمینان حاصل کنید که پروتکل های امنیتی در وب سایت شما به خوبی رعایت و اجرا می شوند. به طور مثال، اگر وب سایتی دارید که اطلاعات کاربر را ثبت می کند، اطمینان حاصل کنید که رمز عبور کاربر کدگذاری شده است. از کدگذاری ssl در وب سایت خود اطمینان حاصل کنید.

تماس با ما

مدیر فروش : 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید