راه اندازی کسب و کار تولیدی کوچک

راه اندازی کسب و کار تولیدی کوچک

راه اندازی کسب و کار تولیدی کوچک

ایده های کسب و کار تولیدی کوچک ایده هایی است که می توان آن ها را در مقیاس کوچک و با سرمایه ای کمتر راه اندازی کرد.

1-تولید اثاثیه خانه

کار تولید اثاثیه خانه یا کار با چوب، یکی از ایده های کسب و کار راحت و در مقیاس کوچک است. در این شغل شما باید وسایل چوبی مختلفی مانند :میز، صندلی، قفسه، اثاثیه خانه و غیره تولید کنید. میتوانید خودتان آنها را طراحی کرده یا با پرسش از مشتری، اسباب سفارشی برای آنها بسازید.

2-تولید کاغذ، پرونده و پوشه

نوشت افزار شامل: کاغذ، پرونده و پوشه همیشه در مدرسه ها، دانشگاه ها، شرکت ها و موسسات مختلف دیگر متقاضی خواهند داشت. بنابراین، شروع کار تولیدی مربوط به پوشه و کاغذ، انتخاب سودآوری است. برای ساخت کاغذ و پوشه به خمیر کاغذ، فیبر چوب و دستگاه پرس هیدرولیکی نیاز دارید. این کاری مناسب برای مقیاس کوچک است.

3-تولید لوازم ورزشی

شما می توانید به ساخت لوازم ورزشی فکر کنید مانند: راکت تنیس، قلاب، دستکش، وسایل کریکت و غیره. بچه ها و جوانان عاشق ورزش هستند و پول زیادی برای وسایل ورزشی خرج میکنند. بنابراین، شروع تولید لوازم ورزشی گزینه شغلی مناسبی است.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

4-نانوایی و شیرینی پزی

نانوایی و شیرینی پزی کار تولیدی دیگری در مقیاس کوچک است که میتوان آن را با سرمایه کم آغاز کرد. محصولات نانوایی و شیرینی پزی مانند :نان، بیسکوییت و کیک محصولاتی بادوام هستند و همیشه متقاضی خواهد داشت. اگر نیروی کار با مهارتی برای درست کردن چنین اقلامی دارید، میتوانید این کار را شروع کنید. برای فروش این محصولات لازم است زنجیره تامین ایجاد کنید.

5-درست کردن عسل

درست کردن عسل در واقع کار زنبورداری و پرورش زنبور است. درست کردن عسل یکی از راحت ترین کارهایی است که میتوان با سرمایه کم شروع کرد. عسل غذایی متعادل کننده است و امروزه متقاضیان زیادی دارد. این کار مانند این است که از سرگرمی هایتان درآمد کسب کنید. برای این کار به جعبه ای برای زنبورها، بدنه کندو و لوازم بسته بندی نیاز دارید.

6-درست کردن مربا و ژله

درست کردن مربا و ژله ایده ی بعدی مشاغل تولیدی در مقیاس کوچک است. مربا و ژله به صورت گسترده ای برای درست کردن کیک و شیرینی و به غیر از رستوران در خانه هم استفاده میشوند. بچه ها نیز به مربا و ژله بسیار علاقه دارند. با توجه به محبوبیتشان, میتوانید کار درست کردن مربا و ژله را آغاز کنید. برای شروع این کار به میوه، شکر، سرکه، مواد نگهدارنده و مواد بسته بندی دیگر نیاز خواهید داشت.

7-تولید شیشه و فریم عینک

ایده برتر کسب و کار بعدی تولید شیشه و فریم عینک است. بازار شیشه و فریم عینک بسیار بزرگ است. برای شروع این کار به شخصی با مهارت لازم و برای راه اندازی این کار به دستگاه ، قالب برش، لوازم مورد نیاز عینک احتیاج دارید.

8-تولید کالاهای چرمی

تولید کالاهای چرمی ایده دیگری برای کسب و کار در مقیاس کوچک است. چرم به صورت گسترده ای در کالاهایی چون: کیف، کت و غیره استفاده میشود. با نگاهی به پتانسیل بازار متوجه می شوید که راه اندازی کار تولید کالاهای چرمی فکر مناسبی است. توصیه میشود قبل از شروع در مورد این کار بسیار تحقیق کنید.

9-لوازم جانبی موبایل

صنعت تلفن های همراه با سرعت بیشتری در حال رشد و استفاده از لوازم جانبی تلفن همراه نیز در حال افزایش است. لوازم جانبی موبایل شامل: شارژر موبایل، رابط بلوتوث، هدفون، کیف دستی و غیره میشود. اگر در این زمینه تخصص دارید میتوانید کار تولید لوازم جانبی تلفن همراه را شروع کنید.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید