معاملات آینده چیست؟

معاملات آینده چیست؟

معاملات آینده چیست؟
معاملات آینده = معاملات آتی

معاملات آینده چیست؟

نوعی از قراردادهای مالی که طرفین را به معامله خرید یا فروش یک متاع، یک نوع دارایی یا ارز در تاریخ و قیمت از پیش تعیین شده در آینده، ملزم می­کنند.

قراردادهای آتی مقدار کمی از دارایی های اساسی را پوشش می­دهد و بطور استاندارد برای تسهیل معاملات در بورس آینده استفاده می­شود.

سئوال: قراردادهای آینده بطور معمول در کجا قرار دهد؟

قراردادهای آینده که بطور معمول در بورس کاربرد دارد، قراردادهای استاندارد معاملات بورس هستند، که یک طرف موافقت می­کند که مقدار معینی از اوراقِ بهادار یا یک کالا را خریداری کند و فروشنده موافقت می­کند که تحویل آن را در یک تاریخ مشخص انجام دهد.

آپشن های معاملات آینده:

  • امکان استفاده از آپشن های خرید یا فروش تحت عنوان put و call در قراردادهای آتی وجود دارد. این آپشن­ها برای از بین بردن خطرات عظیم مرتبط با خرید یا فروش در معاملات فیوچرز ایجاد شده اند.
  • اگر از آپشن برای خریداری در آینده استفاده می­کنید، حق خرید آینده را دارید ولی تعهدی برای انجامش ندارید. برای این حق، شما حق العمل زمانی را پرداخت می­کنید، اما بیشترین مقداری که از دست می­دهید، مبلغی است که برای آپشن پرداخت می­کنید.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

منظور از اهرم در Binance Futures چیست؟

در حال حاضر بایننس به تِریدرها اجازه می­دهد تا در انجام معاملات آتی خود از توان حداکثر 125 برابر سرمایه خود را انتخاب کنند. به دلیل اینترفیس کاربر پسند پلتفرم بایننس، ترید بیت کوین با اهرم در این صرافی دیجیتال نسبتاً ساده است. مثل همیشه، تریدرها باید مطمئن شوند که مدیریت ریسک را در صدر کار خود قرار داده اند و با بودجه ای که نمی­خواهید از دست بدهید، معامله نکنید. این امر را به ویژه در صورت استفاده از اهرم های بالا مورد توجه قرار دهید.

نحوه انجام معاملات فیوچرز بایننس چگونه است؟

پلتفرم بایننس یک بستر کاربردی آسان برای مشترکین خود فراهم ­کرده است و به معامله گران اجازه می دهد تا سمت معاملات خود را بتوانند از بازار های نقطه ای به معاملات آینده تغییر دهند. بایننس با رشد حجم معاملات آتی خود، به سریع ترین صرافی ارز رمزنگاری تبدیل شده است.

جهت انجام معاملات فیوچرز در بایننس، لازم است به اکانت حساب خود در این پلتفرم وارد شده و در نوار ابزار روی اکسچنج کلیک کرده و نوع معامله خود را انتخاب نمایید.

سئوال: تاثیر معاملات آتی بیت کوین بر روی قیمت چیست؟

همانطور که دیدیم با استفاده از قراردادهای آتی، سود سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال بیشتر می‌شود، بنابراین باید منتظر بود که در کوتاه مدت قیمت بیت کوین افزایش یابد.

مثال: وقتی قراردادهای آیندۀ بیت کوین، از جانب صرافی CBOEیا همان بورس معاملات شیکاگو عرضه شد، بهای بیت کوین حدود 10 درصد افزایش یافت و به قیمت حدود 17000 دلار ضربه زد.

مثال: وقتی که پلتفرم CME، معاملات آتی بیت کوین را ارائه کرد و بهای بیت کوین تا قیمت ۲۰۰۰۰ دلار رسید. در کل باید گفت که ارائه معاملات فیوچرز برای بیت کوین، عاملی است که به قیمت سهولت می‌بخشد.


مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید