معروف ترین مارک ماکارونی

معروف ترین برند ماکارونی کدام است؟

معروف ترین مارک ماکارونی

سئوال: بهترین مارک ماکارونی در ایران چیست؟

صرف نظر از میزان شهرت هر برند باید به سازگاری مشخصه های آن با ذائقه هر خانواده توجه نمود و سپس برند مورد قبول خود را انتخاب نمود. در این مطلب به مقایسه سه برند مطرح زر ماکارون، تک ماکارون، مانا ماکارون می پردازیم.

1- زر ماکارون

  • گروه زر ۳۰ سال حضور موثر
  • بنیانگذار: جناب آقای مرتضی سلطانی
  •  در سال ۱۳۷۲ پایه‌ریزی و در سال ۱۳۷۷ محکم و استوار کار خود را در صنعت آغاز نمود. در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار در ایران خطوط تولید آرد سِمولینا را راه‏ اندازی کرد.

در عین حال همزمان با توسعه‌ی کارخانه آرد، واحد تولیدی پاستا، در سال ۱۳۸۴ راه‏ اندازی شد و توانست با تولید محصولاتی با کیفیت، سهم موثری را در بازارهای داخلی کسب کند به نحوی که طی ۵ سال ظرفیت تولید خود را همراه با افزایش تعداد خطوط، به میزان قابل توجهی ارتقاء داده است.

در واقع این گروه که در حال حاضر بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع ماکارونی می‌‏باشد، در سکوی نخست صنعت ماکارونی ایران قرار گرفته و توانسته است با ایجاد فضای رقابتی در صنعت، به عنوان اولین تولیدکننده انواع ماکارونی و پاستا با آرد سِمولینا در ایران، نقش مهمی را در ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی به عهده بگیرد. به نحوی که هم اکنون محصولات ماکارونی ایران قادرند هم‌تراز با برندهای معتبر جهانی در رقابت‏‌های بین‏‌المللی موفق و سربلند وارد شوند. از سوی دیگر این گروه توانسته است با افزایش تعداد سیلوهای غلات خود، بالاترین توان ذخیره‏ سازی یکجا در کشور را کسب کرده و با راه‏ اندازی ۵ خط تولیدی آرد نیز در مقام نخست بیشترین ظرفیت تولید یکجا انواع آرد ایران قرار گیرد.

2- تک ماکارون

  • شرکت تک‏ ماکارون نزدیک به سه دهه تجربه
  • فعالیت با بهره‏ گیری از فنآوری روز دنیا و نیروی انسانی متخصص با درنظر گرفتن اصول و قوانین حاکم بر صنعت غذا
  • این شرکت محصولات مغذی و سالم خود را در سطح ملی و جهانی با هدف تأمین بخشی از نیازهای غذایی جامعه عرضه می‏نماید.

تولید انبوه با بهترین کیفیت و ارزش تغذیه ای بالا همواره سیاست راهبردی شرکت تک ماکارون بوده است .بطوریکه هم اکنون این شرکت با 6 خط تولید محصولات ماکارونی قادر است بیش از 450 تن محصولات مختلف اعم از ماکارونی، انواع اسنک، آرد، پودر کیک، لازانیا، انواع محصولات نیمه آماده و روغن زیتون را به بازار ارایه نماید.
جهت تولید محصول با کیفیت بسیار بالا و منطبق با استانداردهای بین المللی همواره بایستی شرایط محیطی تولید محصولات ماکارونی براساس استاندارد و براساس نوع محصولات و تکنولوژی تولید تنظیم و کنترل گردد تا محصول تولید شده دارای کیفیت مورد نظر گردد. برای تامین سرما، رطوبت و پاکیزه کردن هوای محیط تولید، از دستگاههای هواساز و پکیج های سرد و گرم متعدد استفاده شده است. کلیه ماشین آلات فوق از بهترین تامین کنندگان در داخل و خارج کشور تهیه و نصب گردیده است.

3- مانا

  • گروه صنایع غذایی مانا یکی از معتبرترین شرکت های تولید و توزیع انواع ماکارونی، لازانیا و آرد گندم در ایران
  • از سال 1358 در شهرک صنعتی سیمین دشت در زمینی به مساحت 6000 مترمربع آغاز به کار کرد.

پس از آن کارخانه ماکارونی خود را در سال 1369 در شهر صنعتی هشتگرد که دارای مساحت 3 هکتار با زیر بنای 18000 متر مربع است با هدف تولید محصولات متنوع و مطابق ذائقه ایرانی راه اندازی کرد.

مدیریت گروه صنایع غذایی مانا پس از بررسی های خود در سال 1375 جهت دستیابی به کیفیت بهتر ماکارونی و تطبیق آن با استانداردهای جهانی اقدام به خرید و راه  اندازی ماشین آلات اتوماتیک بولر سوئیس نمودند تا بتوانند تجارب ارزشمندی را که با تلاش فراوان به دست آورده بودند با تکنولوژی جدید در هم آمیخته و راه رسیدن به بهترین کیفیت و طعم را برخود هموار سازند.

در سال 1378 تولید و بهره برداری با ماشین آلات پیوسته آغاز گردید و همزمان با آن موفق به اخذ نشان استاندارد ملی ایران شد. از سال 1380 مدیریت گروه صنایع غذایی مانا به منظور توسعه سبد محصول و افزایش رضایت  مندی مشتریان، با خرید مدرن ترین ماشین  آلات ماکارونی فرمی از کمپانی پاوان ایتالیا، نسبت به راه  اندازی خطوط جدید اقدام نمودند تا با بهره گیری از دانش و تکنولوژی کشور زادگاه ماکارونی (ایتالیا) و راهنمایی ها و نظرات متخصصین خارجی از یک سو و استفاده از دانش و تجربه و خلاقیت دست اندرکاران گروه صنایع غذایی مانا و با بکارگیری نیروی جوان و متخصص داخلی از سوی دیگر، علاوه بر بازار داخلی گام های متفاوت و مؤثر و قابل رقابتی در بازارهای جهانی بردارند.


مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید