نکته کلیدی برای تقویت سئو قسمت سوم

تاثیر قالب سایت بر سئوی آن

نکته کلیدی برای تقویت سئو3


ابتدا مطلب زیر را مطالعه نمایید.

نکته کلیدی برای تقویت سئو قسمت دوم


به سئو عکس‌ها توجه نمایید

یکی از موارد مهمی که در مطلب نویسی باید به آن توجه داشته باشید بحث سئو عکس‌ها در وردپرس است همین مورد ممکن است مهم‌ترین چیزی باشد که بین نتایج اول گوگل فاصله ایجاد کند.

مواردی که باید در بهینه سازی عکس برای سایت رعایت کنید نام عکس، حجم و تگ alt آن است.

نکته:

خوانایی یکی دیگر از فاکتورهایی است که باعث ایجاد تجربه لذت‌بخش برای کاربران شده و زمان ماندن در سایت را افزایش و رتبه سئو شما را بالا می برد.

آیا میدانید با اضافه کردن عکس‌ها می‌توانید با بخش بخش کردن مطالب، کاربران را ترغیب به خواندن مطالب خود کنید.


اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان


کسب جایگاه بهتر را با عکس‌های بهینه بدست آورید

آیا میدانید اگر شما نسبت به رقبای خودتان یک مطلب مشابه با تعداد عکس‌های بیشتر و البته اختصاصی داشته باشید و موارد سئو عکس را هم لحاظ کرده باشید شانس بیشتری در قرارگیری در رتبه‌های بالاتر گوگل خواهید داشت.

برای نام عکس کافی است با rename کردن عکس یک نام مرتبط با مطلب خودتان برای آن درج کنید. برای مثال اگر مطلب شما راجع بازاریابی اینترنتی است اسم digital marketing می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

بعد از آن باید حجم عکس خود را تا جای ممکن کاهش دهید تا سرعت لود صفحات شما افزایش یافته و نتیجه بهتری کسب کنید.

نکته:

برای کاهش حجم عکس می‌توانید از نرم‌افزار فتوشاپ استفاده کرده و از خروجی Save for web بهترین خروجی ممکن عکس را با کمترین حجم دریافت کنید.

اگر می‌خواهید حجم عکس‌هایتان باز هم بیشتر کاهش یابد می‌توانید از سایت بهینه سازی تصاویر squoosh.app استفاده کنید که بسیار عالی عمل کرده و سایز عکس‌هایتان را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

بعد از رعایت دو مورد بالا حالا باید از عکس‌ها در لابه‌لای متون خود استفاده کنید، در حین آپلود عکس در بخش اطلاعات عکس در وردپرس از شما نام جایگزین یا همان alt خواسته شده که حتماً این مورد را با وارد کردن یک اسم فارسی و ترکیب آن با کلمه کلیدی استفاده کنید.

قرار دادن نام جایگزین باعث می‌شود زمانی که سایت شما دچار مشکلاتی شد و عکس‌های شما به درستی لود نشدند به جای آن‌ها نام عکس که شما به عنوان نام جایگزین انتخاب کردید نمایش داده شود.

همین موضوع باعث راهنمایی کاربر گردیده و خود یک امتیاز مثبت در رتبه دهی گوگل محسوب می‌شود و حتی پلاگین yoast نیز آن را جز فاکتورهای نوشتن متون خود قرار داده است.


مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید