عوامل موفقیت یک سایت پر بازدید

عوامل موفقیت یک سایت پر بازدید

عوامل موفقیت یک سایت پر بازدید


چند عامل برای موفقیت یک سایت پر بازدید

  • سازگاری با مرورگرهای مختلف

یک سایت خوب باید در تمامی مرورگرهای محبوب مانند فایرفاکس، گوگل کروم، سافاری، اپرا و اینترنت اکسپلورر به درستی کار کند. نسخه ‎های قدیمی مروگر اینترنت اکسپلورر (مانند IE7، IE8) مانند سردردی برای توسعه‎ دهندگان وب هستند چون آن‎ها در برابر یک کد معمولی رفتار غیرمعمولی از خود نشان می‎دهند.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

  • تازگی

وب‎سایتی که به صورت منظم به روزرسانی می‎شود افزایش بازدید دارد. بازدیدکنندگان تکراری وفاداری بیشتری به شما خواهند داشت و احتمال خرید محصولات شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای حفظ تازگی سایت خود از چند ترفند زیر می‎توانید استفاده کنید:

1. به صورت منظم سایت خود را به‎روزرسانی و به آن محتوا اضافه کنید.
2. از یک بلاگ استفاده کنید. با کمک یک وبلاگ شما می‎توانید از هر کامپیوتری با هر ارتباط اینترنتی به سایت خود محتوا اضافه کنید. هم‎چنین تنها نیاز به یک لاگین و تایپ مطلب است. هیچ مهارت یا نرم‎افزار خاصی لازم نیست.
3. از فید RSS استفاده کنید. توسط این فیدها شما می‎توانید تیتر اخبار، اطلاعات هواشناسی، اطلاعات بورس و غیر را به سایت خود اضافه کنید. علاوه بر این، شما می‎توانید با کمک RSS محتوای اکثر بلاگ‎ها را به سایت خود اضافه کنید. مزایای این فید است که به صورت خودکار به‎روزرسانی می‎شود.

  • سئو

1. سئو به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. سئو تکنیکی است که به موتورهای جستجو (مانند گوگل، یاهو و بینگ) کمک می‎کند سایت شما را پیدا و آن را در مقایسه با میلیون‎ها سایت دیگری که وجود دارند در صفحات جستجوی نتایج در رتبه های بالاتری قرار دهند. بنابراین سئو به شما کمک می‎کند از سوی موتورهای جستجو برای سایت خود ترافیک به دست آورید.

2. سئو یکی از نادیده گرفته شده ترین جنبه های یک سایت است ولی سایتی که کاربر نتواند آن را پیدا کند، فایده‎ای هم ندارد. حتی پیدا کردن وب‎سایتی که در دیگر حوزه‎ ها قدرتمند کار کرده است ولی سطح بهینه‎ سازی ضعیفی دارد برای کاربران سخت می‎شود. بسیاری از کسب و کارها کاربرپذیری را نادیده می‎گیرند.

3. کاربرد پذیری برای موفقیت هر وب‎سایتی مهم است و هرگز نباید نادیده گرفته شود. کاربرد پذیری خوب می‎تواند باعث افزایش عملکرد وب‎سایت شما شود و احتمال موفقیت آن را افزایش دهد. هم‎چنین می‎تواند باعث افزایش فروش و درآمد کسب و کار شما شود.

تماس با ما

مدیر فروش : 09935907409

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید