دانلود رایگان کتاب شجاعت اثر دبی فورد


عنوان کتاب: شجاعت (شهامت)

موثرترین و عمیق ترین راهکارهای افزایش اعتماد به نفس

نویسنده: دبی فورد

مترجمان: ناهید سپهرپور و امیرحسین میرزاییان

دبى فورد در کتاب شجاعت بررسی می‌کند که چرا زنان، از سرشت تهاجمى خود دور شده‌اند. اکنون مدت‌هاست که بخش بنیادینى از وجودشان را انکار کرده‌اند.

آن‌ها به‌ جاى قدرت، ضعف را برگزیده‌اند. به جاى خودشان، دیگران را برگزیده‌اند. چرا؟ دبى فورد معتقد است زیرا زنان به این باور رسیده‌اند که طبیعت تهاجمى‌شان اشتباه، غیر قابل‌قبول، غیر موجه و ناخواسته است. اغلب زنان، جنگجوى درونى واقعى خود را در ازاى تأیید و تحسین، مقام و منصب یا تصورى از امنیت، از دست داده‌اند.

و آن دسته از زنانى که شاید احساس مى‌کنند به جنگجوى درون خود دسترسى دارند، احتمالاً در اشتباه‌اند، زیرا اغلب اوقات این احساسى برآمده از ترس است تا عشق، برخاسته از حس سلطه‌ جویى و نفوذ کردن است تا همدردى و تفاهم. کتاب شجاعت ، کتابی برای آموزش روش‌های غلبه بر ترس و به دست آوردن اعتماد به نفس است.

خلاصه کتاب

اگر تا امروز برای رسیدن با آرزوها و خواسته‌هایتان با جملاتی مانند نمی‌توانی، اگر نه بشنوی چی؟ یا اگر قبول نکنند چی؟ مواجه شده‌اید این کتاب برای شماست. کتاب شجاعت، به شما کمک می‌کند تا با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و آن‌ها را کنار بگذارید. این کتاب قدرت را به شما برمی‌گرداند. دبی فورد در این کتاب یک راهنمای عملی و بسیار ساده به شما نشان می‌دهد، تا بتوانید به راحتی با شجاعت زندگی کنید.

شجاعت شاید در کلام و سخن راحت به نظر بیاید اما وقتی در شرایطی قرار بگیریم که شجاعت به خرج دهیم گاهی بسیار سخت است. شجاعت در انتخاب‌هایمان، شجاعت در دفاع از حق‌وحقوقمان، شجاعت برای ایستادگی در مقابل دشمن، شجاعت فکر نکردن به گذشتهٔ تلخ و کنار گذاشتن افکار و فرهنگ و باورهای غلطمان همگی نیاز به قدرت زیادی دارند و آسان به دست نمی‌آیند. این کتاب دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا همه جوانب زندگی خود را متحول کنید. این یک کتاب واقعی است چون نویسنده‌اش از زمانی که یک انسان ترسو بوده تا زمانی که توانسته به شجاعت برسد، همه چیز را برای خوانندگان خود ارائه می‌دهد.

بخشی از متن کتاب

یک مبارز شجاع، به گذشته، الگوها، پیشینه خانوادگی یا مشکلات خود نمی نگرد تا تعیین کند آیا می تواند از آن کسی که هست، خوشحال باشد یا نه. چنین مبارزی به درون خود و نیروی متعالی که او را آفریده است، می نگرد. او در اینجاست تا توان برآورده کردن احتمالاتش را بیابد؛ به این معنا که لازم است با مخالفت ها رو به رو شود. لازم است از محدودیت های افکار و ذهنش که می تواند او را فریب دهد و متقاعد کند فقط یک آدم میرای ناقص است، فرابگذرد.

لازم است با تضادهایی رو به رو شود که توانش را افزایش می دهند، چرا که او بر بینش خود در باره آینده متمرکز است، نه گذشته. یک مبارز شجاع،کسی ست که شجاعانه با دشمن همگانی، یعنی بی خبری از خود می جنگد. خوب، یک مبارز شجاع چگونه زندگی می کند؟ او ترس های خودرا به روشنی می بیند و آن ها را صادقانه و شجاعانه می پذیرد. وقتی شما برای کاستی های خود مبارزه می کنید، زیبایی آن ها را می جویید و آن ها را برجسته می کنید.

آنگاه مهر و همدلی را نثار همان ویژگی هایی می کنید که شما را متفاوت می سازند. یک مبارز می تواند زیبایی و کمال را در یکایک جنبه های خود ببیند. وقتی برای بدن خود مبارزه می کنید، در جست و جوی همه چیزهای خوب برمی آیید تا بدنتان را با آن ها پر کنید؛ هر خوراکی مغذی، هر ویتامین، هر فکر و هر باور. شما بدن خود را دوست دارید، هر صبح از آن سپاس گزاری می کنید و در طول روز برایش دعا می کنید.

دانلود رایگان کتاب شجاعت اثر دبی فورد
دانلود

تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید