دانلود رایگان کتاب اهرم های موفقیت


شما همین الان قدرت آن را دارید که تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید و از عادت های بد زندگیتان بکاهید به عادت های خوب و مفید بیفزایید با این روش است که موفق میشوید هیچ معجزه ای صورت نخواهد گرفت فقط شمایید که میتوانید معجزه کنید.

 

اهرم آگاهی

باید چشمانتان را باز کنید و فرصت ها را ببینید تا شناخت از خواسته تان و اهدافتان کسب کنید , تا بتوانید وارد مسیر پیشرفت شوید , با اهرم اگاهی شما به چیزی که میخواهید
باشید شناخت پیدا میکنید پس از آن برنامه ریزی میکنید و پس از آن عمل کردن را شروع میکنید که در نهایت شما نتیجه مثبت دریافت میکنید .
اهرم برنامه ریزی پس از شناخت اهداف بایستی مسیری انتخاب کنید و همه ی جوانب را بسنجید پس از آن برنامه ریزی کنیم برنامه ریزی برای انسان مانند جوهر برای خودکار هست و اگر کسی
برنامه ریزی برای زندگی خود نکرده باشد و در شعاع خود نداند چه خبر است این شخص نمیتواند مسیر درست را بپیماید , پس اگر برای روز های آینده تان برنامه ای ندارید همین الان یک کاغذ با قلم بردارید و شروع کنید .

اهرم تصمیم گیری

این اهرم یکی از مهمترین اهرم های موفقیت است , شما اگر مسیر آینده تان را بدانید و برنامه ریزی هم کرده باشید و شروع به عمل کرده باشید باید مواظب باشید و شروع به عمل کرده باشید باید مواظب باشید از مسیر برنامه منحرف نشوید و طبق برنامه کارها را به پیش ببرید تصمیم گیری کمک میکند تا از کار های بیهوده جلوگیری کنید و به کار هایی که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید تصمیم به انجام آنها بگیرید .

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

اهرم عمل کردن

وقتی شما مسیر را شناخته باشید و طبق برنامه کارهایتان را پیش ببرید نیمی از راه را رفته اید , همیشه شروع کار سخت ترین بخش آن است , باید به کار هایی در برنامه مشخص کرده اید به خوبی عمل کنید شما مسول به انجام آن ها هستید و اگر آنها را انجام ندهید به خودتان و نفس تان ظلم کرده اید , همیشه تا وقتی که انرژی در بدن دارید در حال کار کردن باشید .

اهرم تقویت انرژی

با اهرم انرژی میتوان به هر قله ی موفقیت رسید , همیشه باید آن را به همراه داشته باشید و به دیگران منتقل کنید , انرژی داشتن شما را کاریزماتیک نشان میدهد و شما را وادار به انجام کارها و عمل کردن به برنامه هایتان میکند , بهترین دوست هر انسان انرژی است چرا که شما را از هر حاله ای که منفی باشد دور می کند .

اهرم آرامش درونی

آرامش درون به شما قدرت تمرکز فراوان میدهد , هیچوقت به چبز های منفی فکر نکنید و همیشه در حال فکر کردن به اتفاق ها و اخبار مثبت باشید , قدرت تخریب یک فکر منفی 107 برابر بیشتر از قدرت یک فکر مثبت است پس بدانید که افکار منفی چرت هستند و فقط آرامش درون شما را کم میکنند به دنبال افکارمثبت باشید که به شما تمرکز میدهند .

اهرم شخصیت کاریزماتیک

فاکتور دیگر موفقیت داشتن کاریزما است , اگر شما در حال انجام کارهایتان و برخورد با دیگران کاریزما داشته باشید سرعت پیشرفتتان چند برابر میشود و به شما کمک میکند مثل ستاره در دنیای انسانهای موفق بدرخشید . در ادامه همه ی این اهرم ها را به شما آموزش خواهیم داد لطفا تا انتهای این کتاب با ما همراه بمانید .

دانلود رایگان کتاب اهرم های موفقیت
دانلود رایگان کتاب اهرم های موفقیت

 

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید