دانلود رایگان کتاب سخنرانی بداهه


آیا ترس از صحبت در جمع و سخنرانی داری؟ در این مطلب به معرفی کتاب سخنرانی بداهه به قلم محمدپیام بهرام پور می پردازیم.

مقدمه:

وقتی برای مقدمه نیست!
بله! وقتی برای مقدمه نیست! اینجا قرار است که ما ترفندهایی بگوییم که شما بتوانید سخنرانی هایی بداهه و بدون آمادگی برگزار کنید! پس فرصتی برای مقدمه نیست.
فقط پیشنهاد میکنم سری به سایت ما بزنید و اگر در دوره رایگان آموزش سخنرانی و فن بیان شرکت نکرده اید حتما این کار را بکنید.

ورود به سایت پیام بهرام پور

سخنرانی بداهه چیست؟

وقتی صحبت از سخنرانی بداهه پیش می آید، منظور سخنرانی هایی است که فرصتی برای آماده کردن آنها نداریم و بدون آمادگی قبلی باید در رابطه با موضوعی مشخص صحبت بکنیم…

همه ما مطمئنا در شرایطی قرار گرفته ایم که باید در مورد یک موضوع بدون تمرین قبلی صحبت کنیم.
شاید در یک همایش، یا در یک مهمانی و یا شاید هم در بین دوستان، مطمئنا شما افرادی را دیده اید که از پس این سخنرانی های بداهه به خوبی بر می آیند و چه کسی وجود دارد که نخواهد مانند این افراد باشد؟
یعنی هر زمانی که نیاز باشد که صحبت کنیم، بدون هیچ نگرانی و مشکل این کار را انجام دهیم و البته مطالبی که ارائه میکنیم، مطالبی مفید و جذاب باشد.
خب حقیقت این است که ما در این کتابچه کوچک قرار است که ترفندهایی را به شما بگوییم که بتوانید سخنرانی های بداهه را به خوبی انجام دهید و مهارت های خود را بهبود ببخشید.
در گام اول باید به شما تبریک بگویم که شما این کتاب الکترونیکی را تهیه کرده اید که مهارت های کلامی خود را بهبود ببخشید. متأسفانه امروزه علیرغم منابع آموزشی زیاد، کمتر افرادی در جامعه هستند که سراغ آموزش میروند و برای رشد مهارت های خود تلاش میکنند.
برایان ترسی، سخنران و نویسنده کتاب قورباغه را بخور، جمله معروفی دارد که میگوید تنها 10 درصد از افراد جامعه برای موفقیت و بهبود مهارت های خود تلاش میکنند و من واقعا خوشحالم که با شمایی که جزو  10 درصد افراد فرهیخته جامعه هستید ارتباط دارم.

اگر محصولی برای فروش دارید شما نیز میتوانید تامین کننده کیارش تجارت شوید : ثبت نام تامین کنندگان

آیا می شود کاری کرد؟

تقریبا در تمام کلاس ها و دوره های آموزش سخنرانی که برگزار کرده ام، یک نقطه ابهام برای شرکت کنندگان وجود داشت و آن هم این بود:
آیا امکان دارد که ما نیز بتوانیم مهارت های ارتباطی خود را بهبود ببخشیم؟ آیا این مهارت ذاتی است؟
پاسخ من در این شرایط همیشه یک چیز است؛ خیر! شما نمیتوانید مهارت ارتباطی خود را بهبود ببخشید…

معمولا وقتی این پاسخ را میگویم چند ثانیه ای سکوت عجیبی سالن را فرا میگیرد و همه میخواهند بدانند پس قرار است من اینجا چه کار بکنم!
پس از چند لحظه سکوت پاسخ میدهم که دوستان، مطمئنا مهارت های کلامی قابل ارتقا هستند که من و شما الان در کلاس و دوره آموزشی مهارت های کلامی حاضر شدیم، اما این موضوع فقط یک شرط دارد؛ این که مهارت هایی که به شما آموزش داده می شود را یاد بگیرید، از آنها استفاده کنید و در تمام مراحلی که از شما خواسته شده آنها را به کار ببندید.
دانستن ترفندها و مهارت های سخنرانی و فن بیان بدون شک تأثیر زیادی در بهبود وضعیت شما نخواهد داشت و این شما هستید که باید با تمرین های مدون و برنامه ریزی شده مهارت های خود را بهبود ببخشید.

ویژگی های سخنرانی بداهه

سخنرانی های بداهه معمولا ویژگی های مشخصی دارند. تمام آن ها عموما غیر تخصصی هستند، یعنی به صورت معمول هیچ کسی از شما خواهش نمیکند که به صورت بداهه در رابطه با یک موضوع بسیار تخصصی صحبت کنید و این نوع سخنرانی ها عموما جنبه معرفی، گزارشی و یا سرگرمی دارند.
همچنین ویژگی دیگری که در این نوع از سخنرانی ها وجود دارد این است که سخنرانی های بداهه معمولا زمان کمی دارند و مطمئنا در حالت عادی هیچ کسی از شما نمیخواهد که برای 40 دقیقه در مورد یک موضوع به صورت بداهه صحبت کنید. معمولا سخنرانی های بداهه 5 یا نهایتا 10 دقیقه خواهند بود.
سخنرانی های بداهه عموما جنبه سرگرمی دارند و برای عوض کردن حال و هوای برنامه صورت میگیرد و چاشنی برنامه ها هستند و مطمئنا هیچ همایشی محور اصلی آن سخنرانی های بداهه نخواهد بود!
همه این موارد ( غیر تخصصی بودن، کوتاه بودن زمان و فرعی بودن ) به ما کمک میکنند و باعث میشوند که ما کار راحت تری پیش رو داشته باشیم و از همین رو باید به شما بگویم که کار خیلی سختی هم پیش رو نداریم…

جهت دانلود رایگان کتاب سخنرانی بداهه بصورت pdf بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود رایگان کتاب سخنرانی بداهه محمد پیام بهرام پور

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید