دو راهکار افزایش تمرکز


دو راهکار افزایش تمرکز

انگیزه‌ی خود یا همان «چرای» مهم را پیدا کنید

یکی از دلایلی که موجب می‌شود نتوانیم بر کاری تمرکز کنیم، مبهم بودن انگیزه است؛ ما نمی‌دانیم «چرا» کاری را انجام می‌دهیم. گاهی این بی‌انگیزه بودن به این صورت است که نمی‌دانید چرا انجام یک کار خاص، به دستیابی به هدفی کمک می‌کند و گاهی نیز اصلا نمی‌دانید چرا برای دستیابی به هدفی تلاش می‌کنید. وقتی انگیزه مشخص باشد، نگرش نیز تغییر خواهد کرد و روش انجام کار دگرگون خواهد شد. وقتی واقعا نسبت به کاری که انجام می‌دهید علاقه‌مند و مشتاق باشید، تمرکز کردن بر آن کار بسیار آسان خواهد شد.

پس واقع بینانه اهداف و مقاصد خود را مشخص نمایید و در جهت رسیدن به آن ها برنامه ریزی کنید و توجه داشته باشید برنامه ی شما نباید دور از دسترس و خیالی باشد. برنامه ریزی شما باید مطابق با نیاز ها ، آرمان ها ، توانایی ها و شرایط شما باشد.

محرک‌های بیرونی را متوقف کنید

شما باید تمام عواملی که سبب بهم ریختگی دهن تان می شود را حذف کنید این عوامل می تواند اعلان های گوشی و سیستم ها باشد یا یک سریال نامناسب و یا یک انسان با اثرات مخرب و …

محیطی ایجاد کنید که در آن محرک‌های بیرونی برای شما مزاحمتی ایجاد نکنند. برای این منظور می‌توانید از گوشی صداگیر استفاده کنید، اعلان‌های دسکتاپ را خاموش کنید، ساعاتی را برای آرامش و تمرکز بر کار تعیین کنید، در منزل کار کنید.


تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید