دو راهکار برای افزایش فروش

دو راهکار برای افزایش فروش

دو راهکار برای افزایش فروش

راهکار 1

در کمتر از 5 دقیقه با سرنخ تماس بگیرید

در فرایند تماس با سرنخ چقدر صبر می‌کنید؟ تحقیقات نشان داده‌اند که هر چقدر زمان بیشتری از شروع بررسی‌های مشتری بگذرد، احتمال خرید مشتری کاهش میابد. هر دقیقه‌ای که صبر می‌کنید، میزان علاقه‌مندی مشتری به خرید بسیار کمتر می‌شود. برخی از نمایندگان فروش، سرنخ را می‌بینند و تا سرشان خلوت نشود به فکر پاسخ دادن نمی‌افتند. اگر شما هم جز این دسته هستید، بدانید که اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوید.

همیشه سریعاً به سرنخ‌های فروش پاسخ دهید. تحقیقات انجام‌شده توسط تیم مدیریت پاسخ سرنخ نشان می‌دهد که اگر در کمتر از 5 دقیقه پاسخ دهید، شانس موفقیتتان را 100 برابر کرده‌اید و 21 بار بیشتر احتمال دارد که به سرنخ باکیفیتی برسید.

راهکار 2

برای هر سرنخ شش بار تلاش کنید

شما چند بار با سرنخ تماس می‌گیرید؟ بیشتر فروشندگان یک یا دو بار زنگ می‌زنند و بعد ناامید می‌شوند؛ اما شما این کار را نکنید! تحقیقات Velocify نشان می‌دهد که 6 عدد جادویی تلاش است. شش بار تماس بگیرید تا نرخ ارتباطتان را بالاتر ببرید.

کافی است سیستم پیگیری‌تان را در نرم افزار CRM وارد کرده و زمان پیگیری‌ها را برنامه‌ریزی کنید. این نرم‌افزار برنامه‌هایتان را بر این اساس مرتب کرده و زمان پیگیری‌ها را یادآوری می‌کند.


تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید