دانلود رایگان کتاب بیشعوری

دانلود رایگان کتاب بیشعوری

دانلود رایگان کتاب بیشعوری

مقدمه ی مترجم

  • آیا از اینکه همسایه تان زباله هایش را در جوی آب می ریزد عصبانی هستید؟
  • آیا تا به حال پیش آمده که در اداره ای برای گرفتن یک امضا روزها و ساعت ها در آمد و شد باشید؟
  • آیا احساس میکنید برخوردهای رئیستان با شما توهین آمیز است؟
  • تا به حال دلتان میخواسته که یک صندلی را بر فرق پزشکی بکوبید که وقتی بعد از ساعت ها انتظار و پرداخت حق ویزیت کلان موفق به دیدارش شده اید، بدون آنکه اجازه بدهد در مورد بیماریتان توضیحی بدهید شروع به نوشتن نسخه کرده است؟
  • آیا از دیدن مجری های تلویزیون عصبی میشوید؟ آیا با شنیدن حرف های سیاستمداران دچار رعشه و ناسزاگویی می شوید؟
  • آیا وسوسه ی خفه کردن بزرگترهای فامیل که دائما مشغول فضولی و نصیحت و بزرگتری اند زیاد به سراغتان می آید؟
  • با همکاران اززیرکار در رو و زیر آب زن زیاد دست به یقه می شوید؟ آیا هر هفته دوستانی به سراغتان می آیند که بخواهند شما را به فعالیت تجاری یا آیین مذهبی جدیدی دعوت یا دستکم چاکرایتان را باز کنند؟ رابطه تان با همسرتان چطور است؟
  • به فکر جدا شدن از او هستید یا آنقدر شرور است که حتی جرات جداشدن از او را هم ندارید؟
  • بچه های تخس و شروری که دائما باعث سرافکندگیتان میشوند هم دارید؟

اگر پاسختان به این پرسش ها مثبت است، این کتاب برای شماست. چرا که شما با بیشعورها سروکار دارید و کتابی درباب پدیده ی بیشعوری در جوامع کنونی به عنوان راهنمای عملی شناخت و درمان خطرناکترین بیماری تاریخ بشریت راهنمای ارزشمندی برای شناخت و درمان عارضه ی بیشعوری و نحوه ی رفتار با مبتلایان به این بیماری است.

اما اگر پاسختان به پرسش های بالا منفی است، احتمالا خطر جدیتری شما را تهدید میکند…!
شاید بیشعوری یک بیماری است و مثل تمام بیماری ها برای پیشگیری و درمانش باید آن را درست شناخت.
هرچقدر که یک بیماری خطرناکتر و شایع تر باشد، شناخت و مقابله با آن ضروری تر است، اما بیشعوری مهلک ترین عارضه ی کل تاریخ بشریت است که تاکنون راهکاری علمی برای مقابله با
آن ارائه نشده است. بیشعوری حماقت نیست و بیشتر بیشعورها نه تنها احمق نیستند که نسبت به مردم عادی از هوش و استعداد بالاتری برخوردارند.

خودخواهی، وقاحت و تعرض آگاهانه به حقوق دیگران که بن مایه های بیشعوری است بیشتر از سوی کسانی اعمال میشود که از نظر هوش، معلومات، موقعیت اجتماعی و سیاسی و وضع مالی، اگر بهتر از عموم مردم نباشند، بدتر نیستند.

جهت دانلود رایگان کتاب بیشعوری بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
لینک دانلود

پزشکی که حق اظهارنظر به بیمار خود یا همراهان او نمی دهد یا سیاستمداری که با زیرکی از جهل و زیاده خواهی مردم با دادن وعده های تو خالی و ارائه ی آمار مضحک سوء استفاده میکند، هیچکدام به خاطر حماقت مرتکب چنین اعمالی نمیشوند. همینطور شهروندی که زباله ی خود را در چندقدمی سطل زباله ی عمومی محله در جوی آب خالی میکند به خاطر نا آگاهی از کارکرد جوی و سطل زباله چنین کاری نمی کند.

واقعیت دردناک آن است که در طول تاریخ، مسببان بیشترین آسیب هایی که بشریت متحمل شده است آدمهای بیشعور بوده اند و نه آدمهای نادان

جنایتکاران بزرگ تاریخ همگی آدمهایی باهوش و سختکوش بوده اند که حاصلضرب استعدادهای شخصی متعدد مثبت آنها با خودخواهی، تعرض به حقوق دیگران و رذالت های منفیشان، از آنها بیشعورهای عظیم و مخوفی ساخته که دنیایی را به آتش کشیده اند.
در دنیای مدرن و با بالا رفتن سطح آموزش، در سایه ی این تفکر نادرست که سواد و آگاهی، الزاما رفاه و فرهنگ عمومی را در پی خواهد داشت، بیشعورهای بسیار بیشتری تولید شده و به بهره برداری رسیده اند.

تنها کافی است نگاهی گذرا به ایدئولوگ ها و نظریه پردازان و حتی آدمکش هایی که از بطن دانشگاه های معتبر جهان رشد یافته اند و آمار قربانیان آنها بیندازیم تا صدق این مدعا ثابت شود.

بله… دنیا به کام بیشعورها ست و گویی سال هاست که بیشعورهای جهان متحد شده اند!

خاویر کرمنت این واقعیت دردناک را موضوع کتاب طنزآمیز خودش قرار داده است.


تماس با ما

مسئول فروش : 09156416142

مدیر فروش: 09153861761

اینستاگرام ما

کیارش تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
سبد خرید